• Sat 26 Nov 2022 16:15
    3420 visningar
    7 svar
    7
    3420

    Katt i husvagn

    Hej!
    har tänkt på att många som äger husvagn har också katt. Jag undrar över ni som äger husvagn och har katt och men ingen kattvakt? Ta ni med er katterna i husvagnen eller hur gör ni?

  • Svar på tråden Katt i husvagn
  • Anonym (S)
    Sat 26 Nov 2022 16:25
    #1

    Det finns kattpensionat på rätt många ställen i landet numera. Annars kan man ju aldrig åka utomlands om man har katt och ingen privat kattvakt.

  • Anonym (h)
    Sat 26 Nov 2022 16:29
    #2

    Kattvakt eller ta med (givetvis i bilen i bur)

  • Sat 26 Nov 2022 19:07
    #3

    Som jag skrev i tråden, ni som inte har kattvakt.. självklart har man katter i bur när man åker bil🙈👍
    kattpensionat är inte riktigt att tänka på då man åker ganska ofta om man har husvagn eller liknande och är inte säkert att alla katter acceptera kattpensionat? vill gärna höra av någon som äger katter?

  • Sat 26 Nov 2022 19:23
    #4

    Jag har katt men ingen husvagn men såg en dokumentär en gång om typ husvagnsliv och då va det folk som hade med sig sina katter. Så den varianten finns helt klart. Precis som kattpensionat för den delen.

  • Anonym (h)
    Sat 26 Nov 2022 20:08
    #5
    backen15 skrev 2022-11-26 19:07:33 följande:

    Som jag skrev i tråden, ni som inte har kattvakt.. självklart har man katter i bur när man åker bil🙈👍
    kattpensionat är inte riktigt att tänka på då man åker ganska ofta om man har husvagn eller liknande och är inte säkert att alla katter acceptera kattpensionat? vill gärna höra av någon som äger katter?


    Ja, vi tog med varvat med kattvakt och tillägget var för att folk annars kan tro att det är ok ;) Kattvakt behöver inte vara någon bekant sedan innan. Allt beror på vilken typ av katt man har.
  • Sat 26 Nov 2022 21:07
    #6

    Alltså det gick bra att ta med katten. menar att det är ganska litet utrymme för katten då ju men det kanske funka. Jag har inte vant mina katter sedan de var små med kattpensionat och sedan tror jag inte att de är såna som accepterar pensionat så jag tror inte att det blir aktuellt

  • Sun 27 Nov 2022 16:56
    #7
    +1

    Har två vänner vars katter följer med till deras husvagnar utan problem. Med förtält blir det rätt stort och katterna går i sele och långlina runt vagnarna.

Svar på tråden Katt i husvagn