• Thu 1 Dec 2022 08:57
    2191 visningar
    9 svar
    -1
    9
    2191

    Ständig mensvärk efter covidvaccin?!

    Hejsan. Jag har fått två doser av covid vaccin för ca ett år sedan.


    Efter detta så har min mens vart konstig och kommit i en dag och sen är de slut innan den börjar på riktigt och håller sig i fem dagar.


    MEN problemet är att jag har STÄNDIG mensvärk varje dag utan att ens ha mens eller ägglossning eller någonting..? Är det någon som lider av samma..


    Känns som var och varannan människa åker på cancer och cellförändringar efter vaccinet.. och det är ju någonting och själv sett och lagt ihop men hittar ingen info någonstans om detta, känner två personer som fått cancer som spridit sig snabbt efter vaccinet och HUR MÅNGA SOM HELST som fått allvarliga cellförändringar efter vaccinationen.. blir nervös och finner ingen info.

  • Svar på tråden Ständig mensvärk efter covidvaccin?!
  • Anonym (Tante­n)
    Thu 1 Dec 2022 10:14
    #1

    Du finner ingen info eftersom det inte är sant. 
    Att du har ont i magen varje dag har inget med vaccin eller mens att göra. 

  • Anonym (Nej)
    Thu 1 Dec 2022 10:37
    #2
    +2

    Det stämmer inte. Du har inte värk pga vaccinet och nej, folk får inte cellförändringar eller cancer pga det. 

  • Anonym (hum)
    Thu 1 Dec 2022 12:28
    #3
    -2 +1
    Anonym (Tanten) skrev 2022-12-01 10:14:05 följande:

    Du finner ingen info eftersom det inte är sant. 
    Att du har ont i magen varje dag har inget med vaccin eller mens att göra. 


    Det finns väldigt mycket rapporterat om mensförändringar efter covidvaccin på kvinnor. Stora blödningar bl a har rapporterats. Goggla detta för det kan absolut ha samband.
  • Anonym (Tante­n)
    Thu 1 Dec 2022 12:46
    #4
    Anonym (hum) skrev 2022-12-01 12:28:49 följande:
    Det finns väldigt mycket rapporterat om mensförändringar efter covidvaccin på kvinnor. Stora blödningar bl a har rapporterats. Goggla detta för det kan absolut ha samband.
    Tillfällig mensrubbning men inte ett år efter vilket är vad ts beskriver. 
    Magvärk utan mens är inte heller mensvärk.
    Jag behöver inte googla. 
  • Anonym (Mari)
    Thu 1 Dec 2022 13:18
    #5
    +2

    Du kan ju ha fått mensrubbningar iaf ts.

    Ha mensvärk varje dag så bör du kolla upp hos vct som kan skicka dig till Gyn. Alt ringa Gyn direkt, lite olika hur man kommer fram dit. Akut är d ju inte om du gått m det ett år. Sök vård. 
    Fick mensrubbningar efter Covid. Har alltid fått mens på 21-22:a dagen ca 20 år, men efter Covid har cykeln blivit längre. Det kunde också hänt utan covid. Men infektioner kan sätta kroppen ur spel.
    Smärta varje dag skulle jag kolla upp. Känns inte kopplat till vaccinet nu så långt efteråt. 
    Mensrubbningar är rätt vanligt ändå, allt är inte vaccins fel. Väldigt sällsynta biverkningar de flesta av de man tror skulle kunna härledas till covidvaccin. 

  • Anonym (Blåme­sen)
    Thu 1 Dec 2022 16:26
    #6
    -1

    Min mens förändrades också. Fått pms och kraftig mensvärk. Har inte haft det på 20 år.

    Men svårt såklart att bevisa samband

  • Anonym (B)
    Thu 1 Dec 2022 16:31
    #7
    -2
    Anonym (Blåmesen) skrev 2022-12-01 16:26:16 följande:

    Min mens förändrades också. Fått pms och kraftig mensvärk. Har inte haft det på 20 år.

    Men svårt såklart att bevisa samband


    Det går ej att bevisa eftersom många tjänar mycket pengar på att sambandet ej bevisas.
  • Anonym (Mari)
    Thu 1 Dec 2022 17:07
    #8
    +1
    Anonym (B) skrev 2022-12-01 16:31:12 följande:
    Det går ej att bevisa eftersom många tjänar mycket pengar på att sambandet ej bevisas.
    Stämmer inte.
    Tror du bara det är vaccintillverkare och läkemedelsbolag som bestämmer? Även de tar stor skada om/när skador ev. uppkommer. 

    Misstänkta biverkningar utreds ju av Läkemedelsverket. Liknande finns i alla moderna länder. En myndighet, kontrollinstans för läkemedel och biverkningar m.m. Samhällsekonomiskt vill man såklart veta ifall ngt är skadligt för befolkningen. Då det ju annars leder till ännu mer lidande och kostnader. 

    Det du inte förstår är att det tar tid (år) att utreda om det ev. finns samband.
    Är det en normalvariation sett över tid, möjligt kopplat till vaccin, andra sjukdomar, själva infektionen. Andra infektioner, influensor.
    Räcker inte att man hörde att två släktingar fått cancer och tagit covidvaccin.
    Då cancer drabbar jag tror det är 1 av 3 under livet. Med andra ord cancer är otroligt vanligt. Precis som hjärtkärlsjukdomar och ja även mens rubbningar. 
  • Anonym (För dom som bryr sig)
    Fri 2 Dec 2022 02:58
    #9

    Här har du en dokumentär som kom ut nyss angående biverkningarna av vaccinet


    rumble.com/v1wac7i-world-premier-died-suddenly.html

    Absolut sevärd, men man får ju ta det med en skopa salt. 

    Lika mycket salt som man borde ta all information som kommer från vilket håll som helst dock. 

    Är man inte intresserad av att söka information om båda sidor av alla mynt så får man helt enkelt leva i sin egen verklighet. 

    "ignorance is bliss"
Svar på tråden Ständig mensvärk efter covidvaccin?!