• Mon 12 Dec 2022 16:30
    337386 visningar
    30 svar
    -2
    30
    337386

    Frågor om Sex till barnmorskan Olga Stevens

    Måste man gilla sex? Kan sex göra ont i ibland? När kan man börja ha sex efter förlossningen? Hur får man tillbaka sexlusten? Varför blir jag inte våt?

    Sex - avgörande för människans fortplantning och en källa till närhet och njutning. Sex, en naturlig del av människans liv, trots det är sex ett laddat och delvis stigmatiserat ämne. Många kan uppleva att det finns krav på vad ett "perfekt sexliv" ska innehålla, med vi kan berätta att det inte finns något perfekt sexliv. Vi är och ser olika ut, går igenom många olika faser i livet och har olika relationer.

    Under december kommer du kunna ställa alla dina frågor som rör sexuell hälsa till Krys barnmorska Olga Stevens. 

    I annonssamarbete med Kry
  • Svar på tråden Frågor om Sex till barnmorskan Olga Stevens
  • Anonym (Elin)
    Mon 12 Dec 2022 16:32
    #1
    -1

    Varför gillar inte jag sex?? Varför hittar Jag ingen skön punkt i slidan?? Har alla ens den??

  • Anonym (Lite deppig­)
    Mon 12 Dec 2022 17:22
    #2
    -1

    Hej hej, 

    Ja alltså bara tanken av att jag aldrig kommit vaginalt gör mig lite deppig. Jag kan däremot få orgasm med hjälp av beröring på andra delar av kroppen som är väldigt känsliga, jag borde kanske ändå vara tacksam, men tänk om man går miste om att inte ha kommit vaginalt..
    Har knipövningar med det att göra, då kanske man är slapp? 

  • Idaden­fina02
    Mon 12 Dec 2022 18:31
    #3
    -1

    Varför hittar inte jag g-punkten trots jag är kåt och avslappnad??? mår skit över detta då penetration inte ger mig nåt 

  • Mon 12 Dec 2022 18:40
    #4
    +1

    Hej!

    min fråga: kan man komma genom enbart anal penetration? 

  • Mon 12 Dec 2022 21:10
    #7
    +1

    Är det normalt att få stånd enkelt/ fort? känns som om det inte ?ska? vara så, att det inte är ?okej? att få fullt stånd på typ 10 sekunder. 


     

  • Anonym (behan­dla mig som de andra)
    Tue 13 Dec 2022 16:26
    #6

    Kan min seriösa fråga faktiskt få stanna kvar om jag förenklar den???


    Fråga: Finns det broschyrer att dela ut om kvinnokroppen hos gyn för de som behöver information?

  • Anonym (Har en fråga?­)
    Tue 13 Dec 2022 19:34
    #7
    -1
    Olga Stevens Barnmorska Kry skrev 2022-12-12 16:30:40 följande:
    Frågor om Sex till barnmorskan Olga Stevens
    Måste man gilla sex? Kan sex göra ont i ibland? När kan man börja ha sex efter förlossningen? Hur får man tillbaka sexlusten? Varför blir jag inte våt?

    Sex - avgörande för människans fortplantning och en källa till närhet och njutning. Sex, en naturlig del av människans liv, trots det är sex ett laddat och delvis stigmatiserat ämne. Många kan uppleva att det finns krav på vad ett "perfekt sexliv" ska innehålla, med vi kan berätta att det inte finns något perfekt sexliv. Vi är och ser olika ut, går igenom många olika faser i livet och har olika relationer.

    Under december kommer du kunna ställa alla dina frågor som rör sexuell hälsa till Krys barnmorska Olga Stevens. 

    I annonssamarbete med Kry
    Hej.
    Tycker du har rätt att få ha en åsikt om ditt sexliv och hur ditt sexliv/liv påverkas av sex i samhället? 
  • Anonym (Mikae­l)
    Fri 16 Dec 2022 06:26
    #9
    -1

    Jag går igång på att min sambo och blivande fru har vi sex med andra än mig. Hur vanligt är detta enligt forskningen? 

  • Sat 17 Dec 2022 07:15
    #9

    Har folk såhär dåligt sexliv?
    Tömma snabbt för att få sova?
    Då lever ni ihop med fel människa.

    Sex ska vara njutningsfullt för bägge parter.
    Sex ska ge mer energi en det tar.

  • Anonym (Wakoo­)
    Sat 17 Dec 2022 12:00
    #10
    Dekadensen skrev 2022-12-17 07:15:13 följande:

    Har folk såhär dåligt sexliv?
    Tömma snabbt för att få sova?
    Då lever ni ihop med fel människa.

    Sex ska vara njutningsfullt för bägge parter.
    Sex ska ge mer energi en det tar.


    Haha, du skrev nog i fel tråd! Tyst
Svar på tråden Frågor om Sex till barnmorskan Olga Stevens