• Anonym (Liten­penis)
    Sat 7 Jan 2023 18:08
    52120 visningar
    146 svar
    -1 +2
    146
    52120

    Tjejer kräsna med penisstorlek

    Varför är kvinnor så kräsna med penisstorlek? När jag var runt 22 och hade en tjej som var lite yngre (min första) så skickade hon ett SMS efter att min kuk var liten. Och när man läser på detta forum i trådar som "Min mans penis ser ut som en pojkes" så tappar man ju hoppet om vuxna kvinnor också.

    Är inte det viktigaste att man träffar någon man trivs ihop med och har kul ihop?

  • Svar på tråden Tjejer kräsna med penisstorlek
  • Anonym (hmm)
    Tue 10 Jan 2023 00:36
    #51
    Anonym (Maria2) skrev 2023-01-09 23:29:24 följande:

    Det var inte ens det jag skrev. Jag skrev om vissa små som jag har haft.

    Sen behöver man inte aktivt gå in och läsa sådana här trådar om man inte vill höra andras upplevelser. Utan söker man sig till sådana diskussionsämnen så vill man ju läsa, tänker jag. Och då kan även min vara av värde. Jag är inte ute efter att såra någon utan läsaren får göra vad han vill av informationen.


    Dessutom är just uthålligheten någonting som man kan försöka påverka (om man är intresserad av det förstås).


    Jag skrev aldrig att det gällde mig. Tyckte bara att det var så dumt skrivet av dig. Själv har jag hört att den är liten av kanske 10st av ca 50st. Däremot så brukar de klaga på att jag är för uthållig. Så dumt. Tycker hela iden med sådana här trådar så dumt. 
  • Anonym (hmm)
    Tue 10 Jan 2023 00:37
    #52
    -1
    Jim84 skrev 2023-01-09 23:25:21 följande:
    Jag har en kuk som är större än medel och har hört detta resonemang från många tjejer under årens lopp. Ofta när de legat och känt på den så har det hänt att de reflekterat över storleken och kanske jämfört med andra mindre välutrustade killar de varit med. Jag framhäver aldrig själv att den är stor men det är intressant hur samstämmiga många tjejer har varit, att storleken verkligen spelar roll, att större känns skönare osv.

    Dock har jag minst ett par vänninor/ex som berättat ingående om misslyckat sex med killar som varit för stora.
    Fast så gör ju varenda tjej just i stunden. Klagar på tidigare Ligg o bekräftar en som större och bättre. Behöver inte betyda att det skulle vara sant för det.
  • Anonym (hmm)
    Tue 10 Jan 2023 00:38
    #53
    Anonym (Jjelm) skrev 2023-01-09 23:59:13 följande:

    Det var taskigt gjort av tjejen men antar hon var rätt så ung. En mogen människa gör inte så.

    Vad gäller penisstorlek så gäller nog samma där som med allt annat. För vissa är det viktigt för andra inte. Personligen så gillar jag överkanten av normal men jag är rätt sexuell av mig. För andra är andra egenskaper betydligt viktigare.


    Den äldsta för mig var väl 28 år som höll på så. 
  • Anonym (Maria­2)
    Tue 10 Jan 2023 00:47
    #54
    Anonym (hmm) skrev 2023-01-10 00:36:18 följande:
    Jag skrev aldrig att det gällde mig. Tyckte bara att det var så dumt skrivet av dig. Själv har jag hört att den är liten av kanske 10st av ca 50st. Däremot så brukar de klaga på att jag är för uthållig. Så dumt. Tycker hela iden med sådana här trådar så dumt. 
    Och mitt svar gällde vem du än syftade på som skulle kunna läsa.

    Var det dumt skrivet att jag nämnde att vissa små som jag legat med har kommit fort? Det var faktiskt inget utpekande mot små penisar generellt. 
  • Anonym (hmm)
    Tue 10 Jan 2023 01:15
    #55
    -1
    Anonym (Maria2) skrev 2023-01-10 00:47:34 följande:
    Och mitt svar gällde vem du än syftade på som skulle kunna läsa.

    Var det dumt skrivet att jag nämnde att vissa små som jag legat med har kommit fort? Det var faktiskt inget utpekande mot små penisar generellt. 
    Fast nu ljuger du. I inlägg 37 så var det ett utpekande exakt vad du gjorde. I o med att du skrev att stora aldrig har utgjort någon skillnad och alltid har klarat av att vara uthålliga, vilket inte gällde för mindre utan att det har varierat där. 

    Så att du påstår att du inte gjorde ett utpekande är ren o skär lögn. 
  • Anonym (Maria­2)
    Tue 10 Jan 2023 01:58
    #56
    Anonym (hmm) skrev 2023-01-10 01:15:32 följande:
    Fast nu ljuger du. I inlägg 37 så var det ett utpekande exakt vad du gjorde. I o med att du skrev att stora aldrig har utgjort någon skillnad och alltid har klarat av att vara uthålliga, vilket inte gällde för mindre utan att det har varierat där. 

    Så att du påstår att du inte gjorde ett utpekande är ren o skär lögn. 
    Det är så det har råkat vara i just mina erfarenheter. Det är inte samma sak som att jag utpekar små penisar att inte vara uthålliga. Jag har varit med om små som har varit väldigt uthålliga också. Det har varierat. Men de stora, som jag har haft, har varit uthålliga. Säkert finns det även stora som kommer fort, bara att just jag inte har råkat på dem. Så ingen behöver känna sig utpekad för att inte vara uthållig.

    Förresten så vet man väl själv med sig om man är uthållig eller inte, så varför skulle någon behöva känna sig utpekad av anledningen att man har en viss storlek.
  • Anonym (hmm)
    Tue 10 Jan 2023 02:15
    #57
    -1
    Anonym (Maria2) skrev 2023-01-10 01:58:07 följande:
    Det är så det har råkat vara i just mina erfarenheter. Det är inte samma sak som att jag utpekar små penisar att inte vara uthålliga. Jag har varit med om små som har varit väldigt uthålliga också. Det har varierat. Men de stora, som jag har haft, har varit uthålliga. Säkert finns det även stora som kommer fort, bara att just jag inte har råkat på dem. Så ingen behöver känna sig utpekad för att inte vara uthållig.

    Förresten så vet man väl själv med sig om man är uthållig eller inte, så varför skulle någon behöva känna sig utpekad av anledningen att man har en viss storlek.

    Med andra ord så var det ett dumt inlägg alltså. Precis som jag skrev ifrån början.


    Eftersom att du rent av har insuinerat ett påstående men väljer att lägga det under "din personliga erfarenhet" och därmed anser du att du då inte har utgjort ett sådant påstående osannligör inte att det faktiskt är ett påstående du har kommit dragandes med.


    Återigen. Du ljuger i ditt egna resonemang. 


    O sen att du försöker genom vältaliga pikar påvisa att endast någon som inte borde känna sig träffad ej hade behövt reagera är ett ytterligare fult manipulativt knep ifrån ditt håll enbart för att åter upprätt hålla din fasad.


    Får då påpeka vad du själv har skrivit återigen då dessutom... "Den som kan läsa borde klara av" att utläsa att jag då har skrivit att jag inte faller inom gruppen jag anser dig smutskasta. 


    Jag reagerade endast för att jag tyckte att det var onödig referens du utgjorde eftersom att det redan finns många killar som läser även på detta forum och mår uppenbarligen dåligt. Har tom läst om dom som har velat ta livet av sig p ga de har fått höra att de har en liten kuk. Därav som jag reagerade mot det du skrev. 


    Men du fattar visst inte.. utan ska bara vinna denna konversation ända in i kaklet. OM du så än skulle behöva ljuga för dig själv, vilket du uppenbarligen gör.

  • Anonym (Maria­2)
    Tue 10 Jan 2023 02:44
    #58
    Anonym (hmm) skrev 2023-01-10 02:15:57 följande:

    Med andra ord så var det ett dumt inlägg alltså. Precis som jag skrev ifrån början.


    Eftersom att du rent av har insuinerat ett påstående men väljer att lägga det under "din personliga erfarenhet" och därmed anser du att du då inte har utgjort ett sådant påstående osannligör inte att det faktiskt är ett påstående du har kommit dragandes med.


    Återigen. Du ljuger i ditt egna resonemang. 


    O sen att du försöker genom vältaliga pikar påvisa att endast någon som inte borde känna sig träffad ej hade behövt reagera är ett ytterligare fult manipulativt knep ifrån ditt håll enbart för att åter upprätt hålla din fasad.


    Får då påpeka vad du själv har skrivit återigen då dessutom... "Den som kan läsa borde klara av" att utläsa att jag då har skrivit att jag inte faller inom gruppen jag anser dig smutskasta. 


    Jag reagerade endast för att jag tyckte att det var onödig referens du utgjorde eftersom att det redan finns många killar som läser även på detta forum och mår uppenbarligen dåligt. Har tom läst om dom som har velat ta livet av sig p ga de har fått höra att de har en liten kuk. Därav som jag reagerade mot det du skrev. 


    Men du fattar visst inte.. utan ska bara vinna denna konversation ända in i kaklet. OM du så än skulle behöva ljuga för dig själv, vilket du uppenbarligen gör.


    Nej, jag har inte vare sig skrivit eller menat på någonting sånt. Det framgår klart och tydligt att det var mina erfarenheter det handlar om, jag har inte skrivit eller menat på någonting annat vare sig i klartext eller som insinuationer.

    Således inga pikar eller smutskastning.

    Det som var poängen med mitt inlägg från början var att storleken är inte det som är viktigt för mig, utan uthålligheten. Med tanke på TS fråga om storlekens betydelse.

  • Anonym (hmm)
    Tue 10 Jan 2023 03:01
    #59
    -1
    Anonym (Maria2) skrev 2023-01-10 02:44:53 följande:

    Nej, jag har inte vare sig skrivit eller menat på någonting sånt. Det framgår klart och tydligt att det var mina erfarenheter det handlar om, jag har inte skrivit eller menat på någonting annat vare sig i klartext eller som insinuationer.

    Således inga pikar eller smutskastning.

    Det som var poängen med mitt inlägg från början var att storleken är inte det som är viktigt för mig, utan uthålligheten. Med tanke på TS fråga om storlekens betydelse.


    Så nu kör du med förnekelse istället? 

    Ändå psykologiskt intressant att läsa hur du försvarar dig. Har du överhuvudtaget tänkt att det kanske är bättre att bara ge upp någongång? Eller är det emot hela din person kanske?
  • Anonym (Maria­2)
    Tue 10 Jan 2023 03:28
    #60
    Anonym (hmm) skrev 2023-01-10 03:01:31 följande:
    Så nu kör du med förnekelse istället? 

    Ändå psykologiskt intressant att läsa hur du försvarar dig. Har du överhuvudtaget tänkt att det kanske är bättre att bara ge upp någongång? Eller är det emot hela din person kanske?
    Det finns ingenting att försvara.
Svar på tråden Tjejer kräsna med penisstorlek