• Sun 22 Jan 2023 22:48
    5627 visningar
    29 svar
    29
    5627

    Han vill att jag ska förstora brösten

    Jag har hittat en kille via internet  sedan 8 månader tillbaka, han pratar om vi blir ihop hur han kan få mina bröst större, från a-kupa till c-kupa. Jag sa att jag inte är säkert på att jag kommer att göra det. Men verkar som han har den inställningen att han gillar sådant. Så hur ska jag göra, operera för att mina bröst är för små och behöver fyllas ut?
    Jag har sagt till honom att jag inte kommer ändra något på honom iallafall utan han får vara som han är, typ han är överviktig och motionerar inget. 

  • Svar på tråden Han vill att jag ska förstora brösten
  • Sun 22 Jan 2023 22:50
    #1

    Den där snubben är nog inget giftasmaterial direkt. 

  • Sun 22 Jan 2023 23:00
    #2
    +4

    Jag kan inte på allvar tro att du ens överväger bli tillsammans med honom.

  • Sun 22 Jan 2023 23:06
    #3

    Vill du verkligen vara tillsammans med någon som vill ändra dig??

  • Bella 2020
    Sun 22 Jan 2023 23:06
    #4

    Hoppas innerligt att du gör slut. Fortast möjligt. 

  • Sun 22 Jan 2023 23:28
    #5

    Egentligen känns det ju dumt att han önskar att jag fyller ut brösten, förmodligen så har han inte hittat någon annan att prata med så han har kontakt med mig och träffat mig ett tag nu. Han skrev till mig att han kan inte leta efter någon annan heller eftersom han vant sig vid att prata med mig nu. Han är ensam också så jag kanske kan vara hans vän isåfall bara, eftersom han inte riktigt mår bra i sig själv så tror jag att han behöver mig som stöd. 

  • Sun 22 Jan 2023 23:31
    #6
    +2
    Tjej35 skrev 2023-01-22 23:28:24 följande:

    Egentligen känns det ju dumt att han önskar att jag fyller ut brösten, förmodligen så har han inte hittat någon annan att prata med så han har kontakt med mig och träffat mig ett tag nu. Han skrev till mig att han kan inte leta efter någon annan heller eftersom han vant sig vid att prata med mig nu. Han är ensam också så jag kanske kan vara hans vän isåfall bara, eftersom han inte riktigt mår bra i sig själv så tror jag att han behöver mig som stöd. 


    Vill du vara hans stöd då? Mår DU bra i dig själv, om du ens överväger att bli tillsammans med en sån kille och kanske förstora brösten för hans skull?

    Såna ingrepp ska man göra om man själv vill. Aldrig annars.
  • Mon 23 Jan 2023 00:04
    #7

    prata kan jag ju alltid göra isåfall fast jag inte behöver bli ihop med honom, tänker på att han är ensam och knappt umgås med någon och sitter mest vid datorn på fritiden, han är typ 37 år.
    A-kupa är skönt på det sättet, behöver inte ha någon bh eller tänka på vikten, de bara är där utan att jag störs av det

  • Mon 23 Jan 2023 00:55
    #8

    Det är inte okej och kräva att en person ska ändra på sig för att bli älskad. Sjukt att han tycker att du ska operera dig.... det är inte riskfritt heller. Härligt att du trivs som du är.... Ingen ska komma och säga till dig att du inte duger.... 

    Han trivs tydligen inte med sig själv och att han är överviktig och stillasittande, försöker då hitta fel på dig tydligen, sjukt.....

    Oavsett han är ingen att bli tillsammans med.... 

    Kan han acceptera att du bara vill vara vän, att du vill peppa honom att komma ut och vara mera social så att han kan träffa flera folk o få fler vänner o på så vis kunna må bättre... Han behöver må bättre i sig själv....   

  • Mon 23 Jan 2023 02:02
    #9

    Det låter som en person med osunda värderingar. Eftersom du inte har någon etablerad relation till mannen råder jag dig att hitta någon annan. 

  • Mon 23 Jan 2023 08:14
    #10

    Umgås med honom eller prata med honom om DU vill. Han är inte ditt ansvar och om din enda anledning till att prata med honom är för att han är ensam så tycker jag personligen inte att du ska umgås med honom alls då, isåfall gör du det endast för att du tycker synd om honom.

Svar på tråden Han vill att jag ska förstora brösten