• Anonym (Ragge­)
    Tue 24 Jan 2023 21:03
    11299 visningar
    82 svar
    82
    11299

    Mitt ex skriver om mig

    Nån mer som varit med om det fenomenet? Dvs att ens ex skriver om en på forum men en helt annan version av vad som hände, för att framstå som bättre på låt vis. Dessutom ett forum där hon vet att jag läser.

    Varför gör man så?

  • Svar på tråden Mitt ex skriver om mig
  • Anonym
    Tue 24 Jan 2023 21:57
    #11

    Det är ju helt tydligt att hon inte håller med dig, eller? Dvs att hon isf har en annan uppfattning. En annan version. 


    Hade hon inte det, skulle hon ju bara beskriva det som du håller med om, eller hur?

  • Anonym
    Tue 24 Jan 2023 22:00
    #12
    +1

    Det är ju för övrigt helt underbart att du själv i TS skriver att hon beskriver ?en helt annan version?, för att sedan envist bestrida att det finns en annan version. Så då har hon inte skrivit något alls då?

  • Anonym (Ragge­) Trådstartaren
    Tue 24 Jan 2023 22:08
    #13
    Anonym skrev 2023-01-24 21:57:54 följande:

    Det är ju helt tydligt att hon inte håller med dig, eller? Dvs att hon isf har en annan uppfattning. En annan version. 


    Hade hon inte det, skulle hon ju bara beskriva det som du håller med om, eller hur?


    Vi var ihop, hon var otrogen/hade sex med en annan.  Finns inte så många tolkningar av det. Men nu var inte frågan det och jag tänker inte gå OT mer
  • Anonym (hmm)
    Tue 24 Jan 2023 22:08
    #14
    Anonym skrev 2023-01-24 22:00:26 följande:

    Det är ju för övrigt helt underbart att du själv i TS skriver att hon beskriver ?en helt annan version?, för att sedan envist bestrida att det finns en annan version. Så då har hon inte skrivit något alls då?


    Ha ha....... ja exakt Glad
  • Anonym (H)
    Tue 24 Jan 2023 22:22
    #15
    Anonym (Ragge) skrev 2023-01-24 22:08:06 följande:
    Vi var ihop, hon var otrogen/hade sex med en annan.  Finns inte så många tolkningar av det. Men nu var inte frågan det och jag tänker inte gå OT mer
    Så hon skriver att hon inte var otrogen?

    Varför vill du komma i kontakt med henne?
  • Anonym (Ragge­) Trådstartaren
    Tue 24 Jan 2023 22:31
    #16
    Anonym (H) skrev 2023-01-24 22:22:02 följande:
    Så hon skriver att hon inte var otrogen?

    Varför vill du komma i kontakt med henne?
    För att jag uppskattar en rak kommunikation istället för dolda budskap på ett forum kanske? 
  • Anonym (Minex­mn)
    Tue 24 Jan 2023 23:04
    #17
    +1

    Min fd make skriver en massa dynga om mig på Facebook. Nämner inte mitt namn men tydligt vem han syftar på. 
    Många tycker det är hemskt. Provat att anmäla. Jag får leva med att han är så. Jag tänker att jag har ett gott liv, han är vid datorn och fokuserar på mig.
    Släpp o gå vidare är mitt råd. 

  • Anonym (Ragge­) Trådstartaren
    Tue 24 Jan 2023 23:15
    #18
    Anonym (Minexmn) skrev 2023-01-24 23:04:53 följande:

    Min fd make skriver en massa dynga om mig på Facebook. Nämner inte mitt namn men tydligt vem han syftar på. 
    Många tycker det är hemskt. Provat att anmäla. Jag får leva med att han är så. Jag tänker att jag har ett gott liv, han är vid datorn och fokuserar på mig.
    Släpp o gå vidare är mitt råd. 


    Så är det ju. Bara så jobbigt när hon väljer att inte prata med mig. Utan har helt plöstligt skrivit ihop en annan story liksom för att få medhåll. När det är hon som betett sig illa.
  • Anonym (H)
    Tue 24 Jan 2023 23:23
    #19
    Anonym (Ragge) skrev 2023-01-24 22:31:50 följande:
    För att jag uppskattar en rak kommunikation istället för dolda budskap på ett forum kanske? 
    Skriver hon att hon inte varit otrogen?
  • Anonym (Minex­mn)
    Tue 24 Jan 2023 23:23
    #20
    Anonym (Ragge) skrev 2023-01-24 23:15:16 följande:
    Så är det ju. Bara så jobbigt när hon väljer att inte prata med mig. Utan har helt plöstligt skrivit ihop en annan story liksom för att få medhåll. När det är hon som betett sig illa.
    Räcker att du och dina närmaste vänner vet det. 

    Låt henne hålla på. Får hon ingen respons tröttnar hon. 
Svar på tråden Mitt ex skriver om mig