• Anonym (Ragge­)
    Tue 24 Jan 2023 21:03
    11301 visningar
    82 svar
    82
    11301

    Mitt ex skriver om mig

    Nån mer som varit med om det fenomenet? Dvs att ens ex skriver om en på forum men en helt annan version av vad som hände, för att framstå som bättre på låt vis. Dessutom ett forum där hon vet att jag läser.

    Varför gör man så?

  • Svar på tråden Mitt ex skriver om mig
  • Anonym (Ragge­) Trådstartaren
    Tue 24 Jan 2023 23:28
    #21
    Anonym (Minexmn) skrev 2023-01-24 23:23:22 följande:
    Räcker att du och dina närmaste vänner vet det. 

    Låt henne hålla på. Får hon ingen respons tröttnar hon. 
    Hon får ju respons hon är duktig på att skriva och uttrycka sig i ord. nu var inte min fråga vad jag skulle göra utan varför en person väljer att göra så
  • Anonym (Ja)
    Tue 24 Jan 2023 23:53
    #22
    Anonym (Ragge) skrev 2023-01-24 21:03:48 följande:
    Mitt ex skriver om mig

    Nån mer som varit med om det fenomenet? Dvs att ens ex skriver om en på forum men en helt annan version av vad som hände, för att framstå som bättre på låt vis. Dessutom ett forum där hon vet att jag läser.

    Varför gör man så?


    Ja jag var nyligen med om samma fenomen. Vi avslutade inte på god fot vilket är beklagligt. Det är inget hälsosamt beteende, och visar ju att hon inte gått vidare trots att det  har förflutit en del tid. I mitt fall är/var det kanske en del av en bearbetningsprocess som jag inte riktigt förstår mig på. I ditt fall kanske hon försöker rationalisera och rättfärdiga sin otrohet mot dig? Jag skulle även i ditt fall råda dig att inte försöka få kontakt med henne, eftersom att du då visar att hon fortfarande har en Inverkan på dig, och inget gott kommer att komma av det. Bättre att gå vidare, i brist på bekräftelse så tröttnar hon nog snart.


  • Anonym (hhhhh­)
    Wed 25 Jan 2023 00:01
    #23
    Anonym (Minexmn) skrev 2023-01-24 23:23:22 följande:
    Räcker att du och dina närmaste vänner vet det. 

    Låt henne hålla på. Får hon ingen respons tröttnar hon. 
    Målet är nåt!

    Hon kan inte längre gömma sig bakom den anonyma symptomet...

    Ragga folk, berätta massor som hon har gjort här finns ju allt hennes jävla liv i form av bokstaver ovh meningar.... 

    Jag var den enda idioten som skaffade barn till henne för att andra såg direkt att hon skiter i alla och allt även sina barn...

    så jag exet måste oxo skriva något jag är inte urtanför den jävla karusselen 
  • Anonym (Paran­oid?)
    Wed 25 Jan 2023 00:05
    #24
    +1

    Om inget stämmer så är det väl inte ditt ex som skrivit ens.
     

  • Anonym (hhhhh­)
    Wed 25 Jan 2023 00:08
    #25
    Anonym (Ragge) skrev 2023-01-24 22:08:06 följande:
    Vi var ihop, hon var otrogen/hade sex med en annan.  Finns inte så många tolkningar av det. Men nu var inte frågan det och jag tänker inte gå OT mer
    Anonym (Paranoid?) skrev 2023-01-25 00:05:08 följande:

    Om inget stämmer så är det väl inte ditt ex som skrivit ens.
     


    Gå och läg dig och ta hand om dit liv 

  • Anonym (hhhhh­)
    Wed 25 Jan 2023 00:14
    #26
    Anonym (Paranoid?) skrev 2023-01-25 00:05:08 följande:

    Om inget stämmer så är det väl inte ditt ex som skrivit ens.
     


    Finns bilder på henne 

    sjukdomar allt möjlight som är skrivet här i Familje ´liv 

    hon håll på medans vårat barn var så liten, o så fort hon var otrogen hon kom in här o skrev jag var otrogen igeeeeennnn mot min ex 

    hur stålt som helst liksom medans jag färsökte att hålla ihop allt 

    hennes köp vanor gick inte o styra 
    idag hon är skuldsat för 700 000kr 
  • Anonym (Ragge­) Trådstartaren
    Wed 25 Jan 2023 00:31
    #27
    Anonym (Ja) skrev 2023-01-24 23:53:01 följande:
    Ja jag var nyligen med om samma fenomen. Vi avslutade inte på god fot vilket är beklagligt. Det är inget hälsosamt beteende, och visar ju att hon inte gått vidare trots att det  har förflutit en del tid. I mitt fall är/var det kanske en del av en bearbetningsprocess som jag inte riktigt förstår mig på. I ditt fall kanske hon försöker rationalisera och rättfärdiga sin otrohet mot dig? Jag skulle även i ditt fall råda dig att inte försöka få kontakt med henne, eftersom att du då visar att hon fortfarande har en Inverkan på dig, och inget gott kommer att komma av det. Bättre att gå vidare, i brist på bekräftelse så tröttnar hon nog snart.

    Jag tror hon försöker att rättfärdiga sig själv på något sätt att se vad medhåll jag får. Men jag vet inte då jag har svårt att relatera till det sättet.
    Var det längesedan det tog slut med ditt ex? Kunde ni prata om vad som gick fel? Jag har försökt nå mitt ex men hon svarar inte. Vet också att fortfarande är i någon form av relation med mannen hon var otrogen med. Vi har ju inte pratat om det då hon inte svarar i telefonen och har blockat mig överallt annars. Känns galet jobbigt. Gick ditt ex vidare sen och hur länge pågick det? Min är inne på 2 månader nu och det börjar kännas långdraget när jag inte var den som gjorde något fel mer än att älska henne. Men det dög aldrig. 

  • Anonym (Arg)
    Wed 25 Jan 2023 08:52
    #28
    Anonym (Ragge) skrev 2023-01-25 00:31:22 följande:

    Jag tror hon försöker att rättfärdiga sig själv på något sätt att se vad medhåll jag får. Men jag vet inte då jag har svårt att relatera till det sättet.
    Var det längesedan det tog slut med ditt ex? Kunde ni prata om vad som gick fel? Jag har försökt nå mitt ex men hon svarar inte. Vet också att fortfarande är i någon form av relation med mannen hon var otrogen med. Vi har ju inte pratat om det då hon inte svarar i telefonen och har blockat mig överallt annars. Känns galet jobbigt. Gick ditt ex vidare sen och hur länge pågick det? Min är inne på 2 månader nu och det börjar kännas långdraget när jag inte var den som gjorde något fel mer än att älska henne. Men det dög aldrig. 


    du va otrogen först . Knip igen kakhålet .
  • Anonym (Ragge­) Trådstartaren
    Wed 25 Jan 2023 09:30
    #29
    Anonym (Arg) skrev 2023-01-25 08:52:08 följande:
    du va otrogen först . Knip igen kakhålet .
    Nice try, men mitt ex kan åtminstone stava
  • Anonym (Ja)
    Wed 25 Jan 2023 09:37
    #30
    Anonym (Ragge) skrev 2023-01-25 00:31:22 följande:

    Jag tror hon försöker att rättfärdiga sig själv på något sätt att se vad medhåll jag får. Men jag vet inte då jag har svårt att relatera till det sättet.
    Var det längesedan det tog slut med ditt ex? Kunde ni prata om vad som gick fel? Jag har försökt nå mitt ex men hon svarar inte. Vet också att fortfarande är i någon form av relation med mannen hon var otrogen med. Vi har ju inte pratat om det då hon inte svarar i telefonen och har blockat mig överallt annars. Känns galet jobbigt. Gick ditt ex vidare sen och hur länge pågick det? Min är inne på 2 månader nu och det börjar kännas långdraget när jag inte var den som gjorde något fel mer än att älska henne. Men det dög aldrig. 


    Det var ca 3 månader sedan. Jag har inte sett något skrivet av henne på ett tag nu, men jag har å andra sidan inte letat. Men förhoppningsvis så har hon släppt och gått vidare vid det här laget. I detta fallet hade vi väl båda skuld i det, även om jag betvivlar att hon tycker det.

    Så fick du och exet inte pratat om det som hände? Hon typ drog och blockade? Det är jobbigt isåfall, det förstår jag. Så vad hoppas du få ut av att prata med henne? Någon form av okej avslut? 


Svar på tråden Mitt ex skriver om mig