• Thu 2 Mar 2023 20:23
    822 visningar
    5 svar
    5
    822

    Hur hitta till Forumet?

    Varför tog ni bort direktlänken till forumet? Nu måste man skriva "forum" i sökrutan och leta upp det. Krångligt!

  • Svar på tråden Hur hitta till Forumet?
  • Thu 2 Mar 2023 20:29
    #1

    Eller så trycker man på "hamburgemenyn" (de tre vertikala linjerna) i övre vänstra hörnet  så kommer man till forumet den vägen...


    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Thu 2 Mar 2023 21:07
    #2
    EnAnonumius skrev 2023-03-02 20:29:59 följande:

    Eller så trycker man på "hamburgemenyn" (de tre vertikala linjerna) i övre vänstra hörnet  så kommer man till forumet den vägen...


    Inte så man får fram ens favoriter och hela listan nedanför. I alla år har jag klickat på där det står Forum. Eller stod nu då- det är ju borta.
  • Fri 3 Mar 2023 18:40
    #4
    MysigaSara97 skrev 2023-03-02 21:15:11 följande:

    Du kan inte ha det lätt i livet du...


    Så man får inte fråga varför forumet inte funkar som det gjorde innan? Jamen då vet jag det. Skrev jag att jag legat och gråtit dygnet runt för att det här hände? Nä,just det. Jag påtalade nåt som jag tycker var ett fel. Vilket det faktiskt var för nu funkar det igen. Men det är absolut sista gången jag frågar nåt här. Varje simpel fråga så får man spott och spe.
  • Fri 3 Mar 2023 19:54
    #5
    Pimpinellan skrev 2023-03-03 18:40:24 följande:
    Så man får inte fråga varför forumet inte funkar som det gjorde innan? Jamen då vet jag det. Skrev jag att jag legat och gråtit dygnet runt för att det här hände? Nä,just det. Jag påtalade nåt som jag tycker var ett fel. Vilket det faktiskt var för nu funkar det igen. Men det är absolut sista gången jag frågar nåt här. Varje simpel fråga så får man spott och spe.
    Det ska vara fixat nu.
    Det är många det är synd om, men inte alltid för det de tror.
Svar på tråden Hur hitta till Forumet?