• Anonym (Gift man)
    Fri 31 Mar 2023 16:19
    12654 visningar
    59 svar
    -1
    59
    12654

    Hur ofta tafsar du på din fru?

    Hej!
    Som rubriken lyder, hur ofta tafsar, tar du på din fru på ett annat sätt än en tex. smekning på ryggen. Jag greppar min frus bröst ordentligt flera gånger om dagen, smeker magen, rumpan och låter handen ibland glida ner i trosan. Allt med min frus medgivande naturligtvis. Hur vanligt är detta? Hur ofta tafsar ni på er fru i vardagen. Vi är runt 45 och Har varit ihop i 20 år.

  • Svar på tråden Hur ofta tafsar du på din fru?
  • Anonym (Spont­anasig­ge)
    Fri 31 Mar 2023 16:24
    #1
    +1

    Jag lämnar in en samtyckesblankett för underskrift en vecka före en spontan beröring.

  • Anonym (4344)
    Fri 31 Mar 2023 16:24
    #2
    -1 +2

    Det låter vidrigt. Något som killarna utsatte oss tjejer för i mellanstadiet.
    Skulle min man hålla på så skulle jag bli galen.
    En kram, puss och kanske smekning på rumpan är nåt jag uppskattar från min man.

  • Fri 31 Mar 2023 16:30
    #3
    +1

    Tja, om inte varje dag så i alla fall flera gånger i veckan. Kupar händerna runt brösten bakifrån, puss i nacken, stryker över rumpan, smeker låren när vi sitter bredvid varann framför TV:n. Som sagt med hennes medgivande, så några händer i trosorna blir det inte då.

    Om jag passerar henne när hon är lättklädd eller håller på att klä sig utan att röra henne undrar hon vad som är fel...

  • Anonym (??)
    Fri 31 Mar 2023 16:32
    #4
    +1
    Anonym (Gift man) skrev 2023-03-31 16:19:36 följande:
    Hur ofta tafsar du på din fru?

    Hej!
    Som rubriken lyder, hur ofta tafsar, tar du på din fru på ett annat sätt än en tex. smekning på ryggen. Jag greppar min frus bröst ordentligt flera gånger om dagen, smeker magen, rumpan och låter handen ibland glida ner i trosan. Allt med min frus medgivande naturligtvis. Hur vanligt är detta? Hur ofta tafsar ni på er fru i vardagen. Vi är runt 45 och Har varit ihop i 20 år.


    Du måste skoja? Man "greppar inte tag" på det sättet som du skriver. Smeka kan man så klart göra. 

    Tycker hon på riktigt om att du greppar tag i brösten eller är det här en fredagstråd? 

    Här kramas och kysser vi varann varje dag, och visst kan man smeka varann över rumpan tex. Greppas tag gör det inte på någon av oss, sånt är obehagligt och kan göra ont. 
  • Anonym (make)
    Fri 31 Mar 2023 17:01
    #5

    Smeker frun dagligen på brösten , över rumpan och fittan.
    Skulle inte göra det om det inte var uppskattat.

  • Anonym (Irrit­erande­)
    Fri 31 Mar 2023 18:12
    #7

    Det är ett irriterande beteende, men ännu mer irriterande när man säger till och han lägger av med det. Skammen i att behöva säga jag saknar när du spontant tafsar på mig, jag vet att jag sa till dig att lägga av men kan du inte börja göra det igen är rätt stor och man känner sig som en idiot som ber om att bli antastad.

  • Fri 31 Mar 2023 19:20
    #9

    Nästan dagligen. Klapp och smek över rumpan är vanligast men hon älskar det tack och lov.

  • Anonym (Olika ...)
    Fri 31 Mar 2023 19:38
    #10

    Ingen fru men en särbo. Vi ses oftast varje helg men ibland blir det mera "glapp"
    Hon är i klimakteriet så vi har inte sex så ofta men är väldigt bra när vi har det - MEN, Vi har närhet och ligger nära när vi somnar och när vi vaknar.
    Har handen runt hennes bröst när vi ligger sked och ska sova, "sov-tutte", haha
    Är inte i trosorna och rotar utan vi har bara hudkontakt, typ ...
    Sex händer när vi båda vill.
    Vardagshångel är underskattatGlad

  • Fri 31 Mar 2023 20:04
    #11
    Anonym (Gift man) skrev 2023-03-31 16:19:36 följande:
    Hur ofta tafsar du på din fru?

    Hej!
    Som rubriken lyder, hur ofta tafsar, tar du på din fru på ett annat sätt än en tex. smekning på ryggen. Jag greppar min frus bröst ordentligt flera gånger om dagen, smeker magen, rumpan och låter handen ibland glida ner i trosan. Allt med min frus medgivande naturligtvis. Hur vanligt är detta? Hur ofta tafsar ni på er fru i vardagen. Vi är runt 45 och Har varit ihop i 20 år.


    Det gör vi naturligtvis inte varje morgon, men min fru och jag brukar leka lite på det här sättet i sängen när vi har vaknat. Givetvis sker detta på ett lekfullt sätt och oftast slutar det med ett skönt morgonknull. Men även utanför sovrummet händer det att jag smyger upp bakifrån och smeker hennes bröst eller ger henne en lätt dask i baken. Även här på ett lekfullt sätt och hon har inget emot det. Annars hade jag så klart inte gjort det. 
  • Anonym (Dags att byta)
    Fri 31 Mar 2023 20:08
    #12
    +1

    Dags att byta fru inser jag? 
    Tafsar inte alls men ger många menande blickar och inviter den vägen. som tyvärr inte uppskattas, hon bli mest arg och frågar varför jag inte städar istället 😂

Svar på tråden Hur ofta tafsar du på din fru?