• Äldre 29 May 11:02
    1750 visningar
    9 svar
    9
    1750

    Övre fiket i Kulturhuset på Tisdag 30:e kl. 15.00

    Hej
    Jag och Lajm kommer att befinna oss vid Kulturhusets övre fik imorgon tisdag den 30:e maj kl. 15.00. Andra pappor är välkomna! Eventuella bihang får medfölja...

  • Svar på tråden Övre fiket i Kulturhuset på Tisdag 30:e kl. 15.00
  • Lajm
    Äldre 29 May 11:18
    #1

    Jajjamensan!!!

    Och fiket däruppe heter Café Panorama.

    Har korspostat detta hos pappa-klubben på www.shorcut.nu.

  • Lajm
    Äldre 29 May 11:18
    #2

    www.shortcut.nu ska det vara...

  • Tvilli­ngfars­a
    Äldre 29 May 11:29
    #3

    Fan va trist att man jobbar då.


    För övrigt anser jag att 5mm bör hyllas
  • Lajm
    Äldre 29 May 11:32
    #4

    Smit... "Måste träffa min personlighetsutvecklare", "Tandläkare...", "Otroliga menssmärtor..." eller nått...

  • Tvilli­ngfars­a
    Äldre 29 May 11:33
    #5

    Hehe, ska kika efter hur det ser ut i kalendern, tror det var hyfsat rent på tisdagen, är på onsdagen man ska på seminarium och en massa skit.


    För övrigt anser jag att 5mm bör hyllas
  • Lajm
    Äldre 30 May 18:17
    #6

    Och ingen farsa med tvillingvagn dök upp. Vi är djupt besvikna.

    Och Ulfino var ju trevligare än förväntat...

    A var äldsta barnet. D är ju bara en plutt. Hela tre dagar yngre...

  • Tvilli­ngfars­a
    Äldre 30 May 20:15
    #7

    Ja men va fan, svårt att komma från jobbet.


    För övrigt anser jag att 5mm bör hyllas
  • Leos pappa
    Äldre 30 May 21:07
    #8

    Kör nästa tisdag istället då kan jag!

  • Äldre 30 May 22:02
    #9

    Lajm, hoppas att jag var trevligare än Göteborgska telefonförsäljare...

    Den stora kunskapsöverföringen bestod i vad man gör av en liten, nåja, mellanstor boll, den där bollen med massor av handtag på som kom med Go'boken. Jag tror att många av oss har fått en sådan eftersom Go'boken är ganska duktiga på marknadsföring.

    I vilket fall som helst så har Daniel varit helt ointresserad av bollen hitintills, till hans faders stora förtret. (ja, ja, erkänn nu, alla hyser vi väl drömmar om en egen Zlatan...).

    Då öppnar Lajm sin hemlighetslåda av erfarenheter och berättade att han minsann satte upp bollen i babygymmet. Tydligen blev hans "A" så begeistrad att bollen och nästan hela babygymmet höll på att åka till andra sidan lägenheten när "A" slog till bollen så det rykte.

    Inspirerad av detta tog jag och gjorde samma sak. Här är en bild på Daniels första intryck... www.familjeliv.se/krypin/ulfino/gallery/phpqacb2y.jpg
    Tja, vettskrämd är det ord som ligger närmast min mun...

    Men det tog inte många minuter innan Daniel tog till sig knepen och tack Lajm, bollen har blivit en hit, se www.familjeliv.se/krypin/ulfino/gallery/phpp0wwzz.jpg. Som sagt, mycket gladare nu?

    Nu ser jag fram emot ytterligare erfarenhetstips tillsammans med jordgubbspaj och kaffe.

Svar på tråden Övre fiket i Kulturhuset på Tisdag 30:e kl. 15.00