• LinaåBullen

    BonusFöräldrar Går ni runt naken och visar er naken inför era bonusbarn?

    Det som står ovanför undrar jag .
    Själv så kan jag väl byta byxor tröja å så inför mitt bonusbarn men jag vill inte vara naken precis .

  • Svar på tråden BonusFöräldrar Går ni runt naken och visar er naken inför era bonusbarn?
  • Fru Mi

    Skulle inte ha nått problem med det. Men 16årige bonussonen suckar när jag glömmer bort att man kanske inte ska gå naken igenom huset när man ska till duschen. De är vana dock....

  • Rabies

    Jag tycker nog att det är rätt respektlöst att traska runt naken inför sina tonårsbarn oavsett om de är styvbarn eller inte...

    Min styvdotter, 6 år, skrattar så himla mycket när hon ser mig naken, så jag KAN bara inte tycka det är något problem :)

  • Simben

    Min bonusson är 6 år och ja, det händer men när han blir större så kommer jag nog att skyla mig lite mera. Men än så länge är han ju bara ett barn och han verkar inte tycka det är nåt konstigt. Men jag traskar ju inte runt egentligen utan det är ju från och till duschen typ och när man byter kläder på morgonen och så

  • betti

    Nej det gör jag inte!

    Antar att det beror mkt på hur länge man känt barnet, hur gammal han/hon är samt hur bekväm man är att visa sig överhuvudtaget!
    Har varit med i min bonussons liv sen han var 10 år och jag tycker inte det skulle kännas vare sig bra eller naturligt.

  • Violerna

    Jag gör det INTE!! Det känns mycket obekvämt - både för honom och mig! (Just DET är något som gör att jag inte riktigt känner mig tillfreds i rollen - med situationen.)

  • Umeboshi

    Det gör jag inte ens för mina äldre barn, så då gör jag det inte heller inför styvisen. De yngsta fyra kunde som inte bry sig mindre än så länge...

  • Ess

    Nej, det gör jag inte. Dom är tonåringar så vi hade nog tyckt det var superpinsammt allihop.

  • 1malle

    Är väl inte så att jag traskar naken hemma o visar mig så ens för mina bio barn så varför skulle jag gör det för bonusbarnen?
    Sen har de ju givetvis sett mig naken när vi bytt m på badet o när vi badat bastu... men inte går jag naken hemma inte...no no no

  • Fru Mi

    Tror inte jag är respktlös och traskar inte runt i huset naken framför barnen/ungdomarna. Det råkar bara hända ibland att man har glömt handduken eller nåt. Det jag menar är att jag inte skulle skämmas eller nåt om nån råkar se mig. Har aldrig hört dem klaga, bara en suck dåd o då att -jaha där kommer nakenfisen. Tror inte att de inte skulle respektera mig, tvärt om för jag står för den jag är.

Svar på tråden BonusFöräldrar Går ni runt naken och visar er naken inför era bonusbarn?