Inlägg från: Morrissey |Visa alla inlägg
  • Morrissey

    Vilken låt av Morrissey (solo) är bäst?

    Morrissey är världens grymmaste gubbe

    hans solo karriär är superbra..hans röst är smärtsamt underbar...

    men inget slår smiths

  • Morrissey

    Anna klara:jepp
    har älskat smiths sen jag va en liten ledsen pandapopare..

  • Morrissey

    jag är åxå en ledsen pandapopare..bakom min hårda crustpunk ytaCool

  • Morrissey

    AnnaKlara:Absolut!!!Där satt den....

    Min polare brukade spela Your the one for me fatty när jag va på smällen....haha
    men inte visste väl hon att hon 5mån senare åxå skulle bli på smällen..då kunde jag tracka henne tillbaks

    Morrissey/smiths funkar för alltCool

  • Morrissey

    All the lazy dykes, Cross armed at the palms, Then legs astride their bikes, Indigo burns on their arms
    One sweet day, An emotional whirl, You will be good to yourself, And you'll come and join the girls

    All the lazy dykes, They pity how you live, Just "somebody's wife", You give, and you give,
    And you give, and you give, Give, and you give
    And one sweet day , An emotional whirl, You will be good to yourself, And you'll come and join the girls

    Touch me, Squeeze me, Hold me too tightly, And when you look at me you actually see me
    And I've, Never felt so alive, In the whole of my life, In the whole of my life

    Free yourself, Be yourself, Come to the Palms and see yourself
    And at last your life begins, At last your life begins
    At last your life begins, At last your life begins

    ahhh!

  • Morrissey

    Anna Klara:Fan va rätt du har..There is a light..är fruktansvärt bra...texten är magnifik
    men då återkommer d där att man e en ledsen pandapopare åxå ju

  • Morrissey

    AnnaKlara:hahahaha...d kommer ju förstöra mina vackra stjärnor runt ögonen ju
    men e man e blödig person ända in i själen så syns de..jag har naturliga ledsna ögon..

  • Morrissey

    AnnaKlara:haha Morrissey är kung
    jag får faktiskt höra nästan jämt"e du ledsen"?..menar jag kan inte rå för att de inte sprudlar  äcklig neurotisk glädje ur mina stora poetiska ögon utan att de bara ett djup....ett djup ....

  • Morrissey

    Morrissey(solo)
    då blir de first of the gang to die,the more you ignore me...,life is a pigsty interlude å if you don´t like me then dont look at me..
    men han e ju såå bra!

  • Morrissey

    AnnaKlara:men d känns så pretantiöst
    jag kan titta lite sedan ignorera å sucka lite...låtsas vara något lite extra..haha

Svar på tråden Vilken låt av Morrissey (solo) är bäst?