• cocacarro

    ni som jobbar hemifrån!

    skulle vara intressant och höra vad det är för jobb ni har

  • Svar på tråden ni som jobbar hemifrån!
  • Mrs Harvey

    Forsaljningsingenjor. Saljer generatorer och saljer inom min komun. Besoker ingenjorer och elektriker for att marknadsfora vara produkter. Aker till kontoret 1 ggr/vecka.

  • Tyrell

    Jag var konsult tills nyligen. Då kunde jag jobba en hel del hemifrån beroende på uppdrag. Numer är jag säljstöd och även nu går det bra beroende på omständigheterna.

  • Pappa DeNiro

    Systemutvecklare på ett mindre företag, jobbar ett par dagar i veckan hemifrån.

  • ung3barnsmamma

    Japp jag gör det...jag är partylitekonsult "enhetsledare"

  • princess177

    ung3barnsmamma: har du testat olika homeparty-företag eller bara partylite? Hur går det och vad tjänar man?

  • ung3barnsmamma

    Princess: Jag har sålt både tupperware och lingon och blåbär....men det har inte varit nått för mig! Jag gillar heminredning och framförallt ljus så att för mig är det verkligen ett guldjobb

    Jag började som konsult i juni 2005 och blev enhetsledare i september 2005 och har jobbat heltid med partylite nu sen i februari! Våran riktiga högsäsong är ju nu på hösten och Partylite fungerar suveränt här i sverige...folk är som tokiga *kul*

    Vad man tjänar är ju väldigt olika från konsult till konsult och på vilken nivå du lägger dig....det är ju lite upp till var och en!

    Hör av dig om du vill ha lite information!

  • Konsult

    Är hudvårdskonsult -Mary kay arbetar med hudvård och make up verkligen det bästa jag gjort och jobbar nu mera heltid med detta....Super kul!!!!!!!

  • axelsmamma

    prinvess77-Japp jag jobbar med homeparty för företaget Oriflame och säljer smink. Det är jätte kul,man tjänar bra och man träffar mycket nya vänner.

    Vill du veta mera så gå in på www.my.oriflame.se/annak och titta.

Svar på tråden ni som jobbar hemifrån!