• FiaLisa75

    Borlänge friskisar

    Bra initiativ Anki!
    Själv har jag precis kommit hem från baspasset med Maggan klockan 20. Det var så himla skönt. Inte alls lika mycket folk som det brukar vara på tisdagspasset.

    Kommer inte i morgon, då vi har föräldramöte på dagis....

  • FiaLisa75

    Adeliha - få se om jag hänger med på Runes medelpass någon gång. Sambon har övning med brandkåren varannan måndag, så då måste jag hålla mig hemma, men dom måndagarna han inte har övning så jympar jag gärna

  • FiaLisa75

    critan - jag har tänkt träna då. Slutar ju 12.25 och tänker fördriva tiden på något sätt fram tills dess, slipper jag åka fram och tillbaks menar jag
    Vi kan ju höras via sms i morgon.

    Syns då!

  • FiaLisa75

    Åh, så skönt det var!
    Tack critan för sällskapet, och Caroline (fast du visste nog inte att det var jag , det var iallafall jag som var med critan)

  • FiaLisa75

    anne - vi brukar hålla oss till basnivån, ibland smiter det in något medelpass. Men om vi fixar det, då gör du det också!

  • FiaLisa75

    Anki - vad bra att du kan börja träna igen! Fick du någon klarhet i varför du har så ont?

  • FiaLisa75

    Ang. bas i morgon - få se om jag ids åka upp till Blge fast jag inte jobbar. Vore kanon om det fanns någon mer häromkring så vi kunde samåka, slapp jag åka själv varje gång.

    Anki - såg ditt svar....

  • FiaLisa75

    Inget för mig idag heller, sambon har övning med brandkåren. Men i morgon slipper ni mig inte!

  • FiaLisa75

    Jag kan inte i morgon, torsdag, ska till Falun på möte på eftermiddagen, så jag sitter inte och åker fram och tillbaks. Blir inget på fredag heller för mig, eftersom jag ska till AF.
    Men tack för i går tjejer. Jag vet inte om jag tyckte om det passet så jättemycket.... Tycker nog att Maggans är snäppet bättre! Ska bli intressant att se hur Thomas pass ser ut.

  • FiaLisa75

    Jag kan inte gå på tisdag, så därför kör jag ett pass på måndag istället. Har inte bestämt mig om jag kör medel eller bas. Någon som hänger på?

Svar på tråden Borlänge friskisar