• Strawbaby

    Skicka blomsterbud...?

    Jag och min sambo har sagt att vi inte ska köpa några födelsedagspresenter till varandra utan spara pengarna till bröllopet istället. Men jag skulle vilja skicka blommor till honom när han är på jobbet, är det möjligt att skicka till en arbetsplats? Har aldrig skickat blommor förut, hur går det till?

  • Svar på tråden Skicka blomsterbud...?
  • Milton 2006

    Du kan skicka till jobbet, ange företagets namn å namnet på din kille.. Gå in på interflora.se å beställ där eller gå in på närmsta blomsteraffär. Är det idag du ska skicka så får du nog snabba på för det måste vara innan en viss tid för att få iväg det samma dag!! Lycka till

  • Strawbaby

    Tack för svar! Nej det är inte idag...utan jag ville vara ute i god tid för att vara säker på att det fungerar. Kan man skicka med något annat, typ godis?

  • Sallisen
    Strawbaby skrev 2006-10-03 09:54:29 följande:
    Tack för svar! Nej det är inte idag...utan jag ville vara ute i god tid för att vara säker på att det fungerar. Kan man skicka med något annat, typ godis?
    Interflora har även andra grejer tror jag! Sist jag beställde ett blombud så skickade jag med lite choklad också!
    ... och han skall torka bort varje tår från deras ögon... Upp 21:4
  • Strawbaby

    Kul!

    Jag är lite tjatig...men man behöver inte beställa via internet va? Kan man inte gå till någon blomsterhandel?

  • Milton 2006

    Klart du kan gå till en blomsterhandel!! Blir nog lite billigare oxå tror jag:) Det är klart att du kan skicka med nåt annat oxå!!

  • Duckan74

    Vill bara säga att blomsterbud är inte billigt. Skickade ett häromdagen och det kostade 120kr bara för "frakten" sen blommor och kort på det, vips så var det 440kr. En present kanske inte är så dum idé iaf?

  • Smajla
    Strawbaby skrev 2006-10-03 10:04:50 följande:
    Kul!Jag är lite tjatig...men man behöver inte beställa via internet va? Kan man inte gå till någon blomsterhandel?
    Absolut kan du skicka till a-plats. Jag har fått blommor på mitt jobb en gång. Och inte heller måste du beställa via internet, ring eller gå in ist om du tycker det känns bättre. Men som Duckan säger - var beredd på att det är DYRT!
    //Smajla
  • Strawbaby

    Duckan74:

    Jo jag hade räknat med det...men jag har fått mer pengar än vad jag först hade räknat med. Så jag kommer ändå att föra över pengar till sparkontot som planerat (till och med mer än planerat), och sedan överraska honom med blommor ändå. Då kommer han på morgonen först att tro att han inte kommer att få någon present precis som bestämt.

  • Duckan74

    Det är kul att få blommor, han kommer att bli jätteglad!

Svar på tråden Skicka blomsterbud...?