• Anonym (fisen)

    Fisa gynekologen i fejset

    Ska till gynekologen imorgon och har en del gaser i magen nu.
    Tänk om jag fiser henne i ansiktet imorgon!

    Är det någon som råkat göra det? Hur reagerade h*n?
    Usch, så pinsamt!!!

  • Svar på tråden Fisa gynekologen i fejset
  • Sanber

    fis-apan:
    hahahhaha Vadåra....de fick säkert lika kul!
    å antagligen berättar de ungefär samma historia om människora inne på toan!


    Mamma Till Underbara Casper alias Cappe Cappelito!
  • Sanber

    haha min 1åriga son as garvar åt klippet!!!


    Mamma Till Underbara Casper alias Cappe Cappelito!
  • Alvas mamma78

    Roligaste tråden på länge!!!!!
    Skrattar så att tårarna rinner Skrattande 

  • Anonym (fis i fejs)

    Hihihi vilket roligt klipp....

    Här kommer en verklig händelse i mitt liv.

    Jag satt i soffan o la av en brak, en sådan där varm o riktigt rutten brak. Jag brukar inte göra sånt inför sambon, men nu hann han in i vardagsrummet innan den försvunnit. Han vände sig till våran dotter o sa: Har du bajsat? Nej svarade hon.
    Han sa att det måste hon ha gjort så illa som det luktade. Så han kollade i blöjan o inget bajs..... då tittade han på mig o jag blev röd i ansiktet....

    Haha vad pinsamt.

  • Skruttisen2

    Fan va roliga ni e jag har försökt läsa lite för min sambo men det slutar bara med att jag bryter ihop av skratt , jag bara älskar den här tråden. MER FIS HISTORIER TACK

  • Sweetangel78

    Här har jag en:
    När vi var på BB sist för att få våran son så frågade sköterskan om jag ville ha lavemang och det ville jag. För det första visste jag inte Vilket lavemang jag skulle få .. så när sköterskan börjar fylla en dropp-påse med ljummet vattnen så började jag fatta vart detta skulle hän.. min rumpa!! Lätt panikslagen men bstämd tog jag lavemanget och under tiden hon ger mej detta så säger hon att jag måste ligga kvar tills jag räknat till 15. Jag börjar räkna och kommer till 6 eller 7 sen kutar jag in i båset där toaletten finns och släpper loss rejält. För att tillägga har jag ALDRIG bajsat inför min man eller knappt fisit. Det måste ju tilläggas att det fanns ju ingen dörr till min toalett heller.. utan ett fint vitt draperi. Där ute sitter min man nu och försöker att inte skratta så att jag ska höra det.. Då säger jag till honom att du får inte skratta och att berättar du detta för någon så förlåter jag dig aldrig.. samtidigt bryter jag ihop och börjar asgarva och varje gång jag skrattar så fiser jag eller bajsar så att det låter nått fruktanstvärt. Min man bokstavligen kiknade av skratt.. var tvungen att lägga sig på brittsen för att få luft. I denna vevan kommer sköterskan in och ska kolla hur mycket jag är öppen varpå jag skriker "stick här i från .. ser du inte att jag skiter". Mannen vet inte vart han ska ta vägen just nu... han bara skrattar.
    Pinsamt då kanske men skitakul nu..haha!!

  • Anonym

    Hahahahaaa, håller på att kissa på mig, vet inte när ja skrattade så här mycket sist...
    Har en liten historia jag med som handlar om en nära vän..

    Hon hade just träffat killen å första natten de skulle sova tillsammans kände hon att hon blev fisnödig, tänkte att han sover så jag släpper en liten smygare... sagt å gjort, lilla smygaren lades av, stackarn va lös i magen å råkade "spruta ner" killens ben me bajs... behöver jag tillägga att hon höll på att DÖ!!! fick väcka honom å tala om vad som hänt...

  • Anonym (Haha)

    Aah så roligt! Säg prutt och jag vrider mig av skratt.

    Vi har jämt varit såna i min familj. Pruttar högt och mycket och sen skrattar vi åt det.
    Min mamma är värst. Och så stimuleras ju pruttmusklerna av skrattet så det kan hålla på så hur länge som helst.

    min kille höll på att få spader när han var hemma hos oss i början och det blev en sån där spontan pruttorgie. Vi bara skrattade. Det är ju så kul! Fick veta sen att i hans familj har de alltid varit lite pryda med kroppsljud och lukt... inte läge att på julmiddagen hos dom försöka lätta på trycket och stämningen... 

  • Anonym (Haha)

    En gång försökte jag smygprutta i duschen/badkaret hos en ny pojkvän. Inte så smart då det ekade och liksom darrade i hela toaletten. Dörren var öpen och han kom inspringande: "Vad var det där?" hmmm. röd i ansiktet och självklart skrattande försökte jag med  "inget. Vadådå" Det höll inte..

    Det är mest med familjen som jag vågar släppa loss på riktigt.Skrattande

Svar på tråden Fisa gynekologen i fejset