• Anonym

vart kan jag sälja mina trosor?

ja som frågan lyder

• Svar på tråden vart kan jag sälja mina trosor?
  • Leaaa

på typ kupan, röda korset etc...då kanske pengarna kommer till behövande...

• jeannette

antikrunda var bra ha ha ha ha

seriös gå på sex sidor dem det finns chatt o anslagtavla där kan du annonsera

• janne j

Varför inte testa och lägga upp en annons här på FL de kanske säljer som smör

• Fru Gustavsson

*Asg* Visste väl att jag förr eller senare skulle få nytta av mina sunkiga graviditetsstinna underbrallor! Where do I sign up?

Nona, sprängfärdig i vecka 38, snart kommer lillkatten
  • janne j

btw tror ni det är någon större efterfråga på beggade kalsonger

• CasaMia

Har fan inte skrattat så mycket sen ... ja det minns jag inte ens!
    Mamsie -I just love you!
    och TS- lycka till!

Alla mammor tycker att just hennes barn är underbarast på jorden, men det är ju min Sanna!
  • Sophie82

hehe jag har blivit erbjuden 500 för ett par trosor Finns många killar som vill köpa sånnt..både trosor och strumpbyxor.

• Anonym

hej..jag blev erbjuden 1000 kronor om jag kissade i mina trosor och han fick komma och hämta dom på offentlig plats..klasrt jag gör de!

• sweetmommy

undra om någon vill köpa de trosor som de "råkats" hamna en brunrand i, jag menar om man får 1000:- för ett par nerkissade så borde man ju få det dubbla för de andra.... =)))

• Meline

Verkar som om kontaktsidan är stället du ska titta på... Men ärligt talat, tycker du inte att det är äckligt? Ett antal av karlarna begär ju dessutom personlig kontakt eller bild med trosorna? Vill du verkligen att de ska sitta och tänka på dig när de runkar?

Okej om du köper ett billigt gäng på hm, låter dem ligga i tvättkorgen ett tag för att de inte ska verka nya, och sedan skickar dem, men går du verkligen omkring i dem och skickar dem till män som sitter och sniffar på dem medan de drar i kotten? Urk.

• Anonym

Jag skulle vilja sälja.
    Men jag är rädd att min anonymitet skulle kunna bli röjd!!

Varför fejka förresten? Använd trosorna på riktigt om du ska sälja!! Skulle du själv vilja bli lurad när du köper något???

Jag tycker själv att mina trosor luktar gott så det är ju inte så konstigt att karlar tycker det!

• Mamsie
    Rosenöga skrev 2006-11-03 23:58:43 följande:
    Mamsie:*rotar i tvättkorgen* Hittade du något Mamsie?
    Mmmmh, jooo... Men jag är rädd att de tagit doft av mina mjölkstinkande tröjor, och gubbens fillingar & strumpor.
    Fast det kanske höjer priset? Penga mun *hoppas hoppas* Penga mun
Svar på tråden vart kan jag sälja mina trosor?