• mamyleine

Bästa SVENSKA låt/artist som vunnit melodi/slager festivalen i sverige ÄR:

Ja vem tycker du . Jag har inte bestämt mig än. Men tror det lutar åt One More Time som jag tyckte var så himla fin som barn

~ Det är alltid värst för dom som tittar ~
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Bästa SVENSKA låt/artist som vunnit melodi/slager festivalen i sverige ÄR:
  • Hjartat2006

Röstade på Främling trots att jag inte är förtjust i Carola idag.
    Det var den allra första melodifestival som jag kommer ihåg att jag såg hela programmet.

• stjaernstoft

One More Time - Den Vilda

• Lequisha

Roger Pontare När vindarna viskar mitt namn. Den är så grym

• Justess

Pontare, När vindarna viskar mitt namn. Fast många andra är också bra, vissa riktiga klassiker.

?Kvinna?feminist?mamma?fru?
  • AMV

Carolas "Främling" vann ju första gången gången jag såg festivalen så den har en speciell plats även om det inte kanske är bästa låten rent musikaliskt.

• 76smulan

de där jävla carola hon kan ju hoppa å dö tycker att hon är värdelös

• A med A och R

"Waowaowaowao Waterloo du e mitt öde mitt waterloo...."Glad

Att städa medans barnen är små är som att skotta snö medans det snöar....
  • Arcoiris

Fångad av en stormvind! Oj va jag sjöng och dansande framför tv:n när den vann!!! Wohoo

• Nadjis

Tusen och en natt (dock bättre på engelska) med Charlotte Pirelli (då Nilsson).

• Liveit1971

För mig blev det "Det blir alltid värre framåt natten" med Björn Skifs. Är en sån seriös och fin text på den. Fast jag var ju bara 6 år när den vann, jag har hört den på senare år.

• Tiiniz

jill jonsson - kärleken är !
    den gillar jag :D

Svar på tråden Bästa SVENSKA låt/artist som vunnit melodi/slager festivalen i sverige ÄR: