• bonusmamma87

    hjälp behöver lite hjälp..!:(

    min sambo har ett barn sen tidigare en liten flicka på 1 år å 7 månader vi har varit tillsammans i 1 år och 3 måander den 24/12 friade han till mig jag är 19 och ahn är 21, han har heltids jobb och det har jag också, nu till det kluriga, på nyårsafton pratade vi om graviditet och barn och han sa såhär till mig "visst skulle det kännas helt underbart å bra med ett till barn men just nu kanske det skulle bli förmkt, för då skulle vi juh inte bara ha ett barn varanan helg utan hela tiden 24/7" nu e d såhär att ajg testade positivt imorsse och är livräd att säga det till honom...kan nån ge mig råd..har ni tänkt likadant men ändrat uppfattning sen?

  • Svar på tråden hjälp behöver lite hjälp..!:(
  • Tina B

    Jag tycker det låter som om han vill (med hjärtat) ha ett barn till men tycker att ni i praktiken kanske borde vänta (när han använder intelektet). Får han reda på att du är gravid tror jag nog att han blir glad. Lycka till!

  • bonusmamma87

    jag hoppas verkligen att han blir det..han e ingen dum kille han e mkt smart å mogen för sin ålder,vet vad han vill å med vem han vill vara med resten av livet som tur är..men ett barn förändrar mkt i ett förhållande det gör det..å jag vill bara att vi ska vara lyckliga å att han blir lycklig..e jätte räd för att ahn ska säga att jag ska göra abort...:(

Svar på tråden hjälp behöver lite hjälp..!:(