• BeataBus

    Vi som spelar World of Warcraft

    Här är den nya tråden för oss som spelar World Of Warcraft, eftersom den andra tråden snart stängs öppnar jag denna istället.

    Här kan vi kanske träffas om det e någonting vi undrar över i spelet, någon Quest eller liknande.

    Eller helt enkelt bara vill snacka.

    Tråden är öppen för det mesta, men naturligtvis ska vi försöka att hålla oss till
    World of Warcraft.

    Jag själv har en lvl 63 Tauren Druid (Sunsky), för tillfället feralspeccad då jag levlar, som har yrke mining och blacksmithing.
    Sedan har jag en lvl15 BloodElf Mage (Lilin), vars yrke är Tailoring och Juwelcrafter.

    Har startat en guild som heter Ang Gijak Ishi som finns på servern Argent Down.

    Här kan vi ju göra om listan med servrarna vi spelar på.

    Kopiera min karaktär och server och skriv dig själv under med server och karaktär, lvl o annan infop du vill dela med dig av om din karaktär.

    Så Välkommen hit till tråden för oss som spelar World of Warcraft.

    Argent Down: Sunsky lvl 63 Druid, feralspeccad med yrke mining och Blacksmithing.
                           Lilin lvl 15 BloodElf Mage, yrke Tailoring och Juwelcrafting.


    Tillhör Svamlarna ©
  • Svar på tråden Vi som spelar World of Warcraft
  • Angeldog

    Jag har 2 stycken än så länge.

    Angeldog: Quel´Thalas lvl 22 Dwarf Hunter, yrke skinning och leatherworking.
    Angelview: Quel´Thalas lvl 6 Human priest, Inte valt yrke än.
    Argent Down: Sunsky lvl 63 Druid, feralspeccad med yrke mining och Blacksmithing.
                           Lilin lvl 15 BloodElf Mage, yrke Tailoring och Juwelcrafting.

  • Liquidice

    Dom jag spelar med är: Beltizia lvl 64 Undead Mage, Thanizia lvl 26 Blood Elf Warlock och min lilla kossa Belicia som är en lvl 12 Tauren Druid. Beltizia jobbar som herbalist/alchemist och tycker det är rätt kul, medan Thanizia avskyr sitt jobb som Tailor, hon vill byta jobb Belicia har startat sin yrkeskarriär som Skinner/Leatherworker och tycker det är riktigt skoj. Dom bor alla på servern Argent Dawn och trivs rätt bra där om det inte vore för ondskefulla alliances runtomkring sig, för givetvis tillhör dom alla Hordesidan

  • Zahcro

    Jag spelar på
    Ravencrest - horde - Zahcro - Hunter -- lvl 65 - troll
    han har 375 i alch/herb/first aid

    spelar inte så mkt längre.. små spelar lite med min nya paladin på samma server Blood Elf lvl 10 kul!!

  • Ramonas

    Jag spelar på Quel´Thalas lvl21 human paladin mina yrke e Enchanting och Herbelism


    Det är utsidan som gör att man stannar till, men insidan som gör att man stannar kvar..
  • Aros

    Jag spelar på Al'Akir. Spelar mest med min lvl 70 huntress (armorsmith/mining) Sweetpain. Men har också bl a en lvl 61 warrior och en lvl 60 shammy. Måste säga att jag älskar TBC, både Outlands och de nya instanserna.


    Aros - stolt mamma till ♥ Agaton ♥
  • DecemberLove

    Ingen här som ska starta en ny? Vill ha någon att levla och spela med!

  • Hygea

    December, jag är visserligen lvl 16 nu men, hoppa in på zenedar om du vill.
    Jag har precis börjat igen.

    Angeldog: Quel´Thalas lvl 22 Dwarf Hunter, yrke skinning och leatherworking.
    Angelview: Quel´Thalas lvl 6 Human priest, Inte valt yrke än.
    Argent Down: Sunsky lvl 63 Druid, feralspeccad med yrke mining och Blacksmithing.
                           Lilin lvl 15 BloodElf Mage, yrke Tailoring och Juwelcrafting.
    Bloodscalp: Troxii lvl 32 TRoll Rouge, yrke (minns inte, ska kolla upp, hehe)
    Zenedar: Toxilay lvl 16 Troll Mage, yrke tailoring. (bara för tillfället)


    Jag lever för min dotter! ~ *Vecka 16, Bf 2007-08-07*
  • Aros

    Ändrade listan något då jag misstänker att Angeldog skrev lite fel. Al'Akir: Sweetpain lvl 70 Hunter, beastmaster armorsmith/mining
                 Amalie lvl 61 warrior, Alchy & herbs
                 Curadon lvl 60 shammy, lw/skinning     (plus en massa småalts)
    Argent Down: Sunsky lvl 63 Druid, feralspeccad med yrke mining och Blacksmithing.
                           Lilin lvl 15 BloodElf Mage, yrke Tailoring och Juwelcrafting.
    Bloodscalp: Troxii lvl 32 TRoll Rouge, yrke (minns inte, ska kolla upp, hehe)
    Zenedar: Toxilay lvl 16 Troll Mage, yrke tailoring. (bara för tillfället)
    Quel´Thalas: Angeldog lvl 22 Dwarf Hunter, yrke skinning och leatherworking.
                          Angelview lvl 6 Human priest, Inte valt yrke än.


    Aros - stolt mamma till ♥ Agaton ♥
  • Hygea

    Måste fråga, är det värt det att köpa expansion? Är det mkt skillnad eller är det bara gubbarna som är nya? Hört att de är rätt "roliga" av andra.


    Jag lever för min dotter! ~ *Vecka 16, Bf 2007-08-07*
  • Aros

    Alltså... jag skulle inte köpa expansion enbart för att starta en ny char. Men för mig som var lvl 60 redan så är expansion jätteroligt. Roliga quests och roliga nya instanser. Kul att kunna göra en instans på en timme, speciellt eftersom jag är småbarnsförälder så underlättar det en hel del.


    Aros - stolt mamma till ♥ Agaton ♥
Svar på tråden Vi som spelar World of Warcraft