• Anonym (fundersam)

    klitoris vibratorer

    Jag hade förut en vibrerande dildo som hade "öron" på toppen och en "näbb" fram till som man kunde använda till klitoris stimulation (föreställde en uggla och blinkade i olika färger). Den var verkligen super bra! Älskade den, man fick stimulation från tre håll samtidigt på klitoris. *saknar* Den gick sönder då jag tappade den en gång. När jag skulle köpa en ny (för det var ju tvunget, hehe) så bestämde jag mig för att köpa en liten klitoris vibrator istället eftersom jag ändå bara andvände dildon till det. Och jag har nu en "dolphinger", men det är inte samma sak. Den är aldeles för spetsig och vibrationerna är, för hårda/snabba eller ngt åt det hållet. Det känns som att man blir bedövad av den pga vibrationerna, min "uggla" vibrerade inte alls på det sättet.
    Så jag undrar om det är ngn som provat en sådan "uggla" som jag hade OCH har en klitorisvibrator med liknande vibrationer, i så fall vad har ni för klitoris vibrator och var köpte ni den?? "Ugglorna" säljs inte längre där jag köpte min heller..

  • Svar på tråden klitoris vibratorer
  • Anonym

    Köp en Layaspot. Jag har ingen själv än, men har tänkt skaffa efter att ha läst att så många tycker om dom.

  • Anonym

    MR RABBIT det är allt jag har att säga. jag har en lila med vita kulor, skaftet roterar och klitorisstimulatorn har två olika lägen. den är guld värd. första gången vi testade den kom jag på 30 sekunder ungefär!

  • Anonym (fundersam)

    Tack för svaren, får nog bli en rabbit då

  • Anonym
    kolla in amorspilar.se   finns mycket skojigt och en klitoris stimulator som liknar en mun med mjuka "strån" som ska bara skön... kolla...
  • Anonym (fundersam)

    Haha, mun med strån.....jo den måste jag nog kolla in
    Dolfingern var ju värdelös så jag måste hitta en som är bättre och en mun lät kul i varje fall!

  • Anonym (fundersam)

    Den lät faktiskt bra nu när jag tittat på den!! Tror faktiskt det får bli en sådan "mun" ändå. Men gud vilken färg de valt..

  • Linnea1994
    Anonym (fundersam) skrev 2007-03-10 09:09:30 följande:

    Den lät faktiskt bra nu när jag tittat på den!! Tror faktiskt det får bli en sådan "mun" ändå. Men gud vilken färg de valt..


    Hur gick det ts? Onanerar du aldrig med fingrarna? Annars kan jag rekommendera ett ägg som funkar perfekt för mej.
Svar på tråden klitoris vibratorer