• Anonym

    Onanera med duschen

    Ett mycket bra hjälpmedel för den som inga saker har.
    Eller är jag helt udda som gör detta med duschstrålen?

  • Svar på tråden Onanera med duschen
  • gladlouise

    jag har aldrig testat men det finns MÅNGA som gör det, och för ganska många är det en bra sak :) lycka till!

  • nattfly

    nae det är nog fullt normalt och nått som många många har provat/gör

  • Anonym

    gör det också.. enda problemet för mig är att jag måste ha det tyst när jag onanerar.. Alltså måste jag ligga i badkaret med halva badkaret fyllt för att det inte ska låta..:( och när det börjar bli som skönast, tro fan om inte badkaret hinner bli fyllt innan det är dags för mig att komma.. bara att tappa ut och börja om. :(

  • Anonym

    Jodå....efter många år av förundran över dessa tjejer som onanerar med duschen...och inte fattat hur de gjort..Så sa min kille att han minsann trodde att de flesta tjejer gjorde det och att han märkt när tidigare flickvänner varit och duschat..att duschmunstycket satt snett. Så det var SÅÅÅÅ de gjorde! Skruvade av duschmunstycket. Så det provade jag! WOW! Vilken succé.

  • Anonym
    Anonym skrev 2007-03-07 18:16:09 följande:
    Jodå....efter många år av förundran över dessa tjejer som onanerar med duschen...och inte fattat hur de gjort..Så sa min kille att han minsann trodde att de flesta tjejer gjorde det och att han märkt när tidigare flickvänner varit och duschat..att duschmunstycket satt snett. Så det var SÅÅÅÅ de gjorde! Skruvade av duschmunstycket. Så det provade jag! WOW! Vilken succé.
    Jag fattar inte hur du menar? Hur gör man? Vaddå skruva av munstycket?
  • Anonym

    Skruva av det så de blir en hårdare stråle och rikta den mot underlivet intill klitoris...

  • Tinette

    behöver ej skruva av munstycket funkar kanon iallafall

  • Anonym

    förut hade vi ett duschmunstycke som man inte behövde skruva av, men den vi har nu behöver man skruva av..
    Tar inte många minuter om ens minuter innan det blir riktigt skönt

  • Anonym (japp)

    Vi har så dåligt tryck på vattnet att det inte är lönt men där jag bodde förut använde jag ofta o gärna duschen

    Kanske jag ska prova att skruva av handtaget

Svar på tråden Onanera med duschen