• kramgomamma83

    fejka orgasm?

    finns det nån som har fejkat orgasm nån gång?? jag har aldrig gjort detta men läst om kvinnor som har det...

  • Svar på tråden fejka orgasm?
  • Malenka

    Nej och jag förstår inte varför man skulle göra det...

  • kramgomamma83

    nej precis inte jag heller det var därför jag frågade

  • glasbubblan

    Skulle aldrig falla mig in. Tror mer på att lösa problem istället för att sopa dem under mattan. Och överväger man att fejka när man är med ett one night stand kan man väl lika gärna resa sig upp och gå. Jag är också nyfiken på varför man kan tänkas vilja fejka...

  • Smindy

    Behöver inte direkt göra det...
    & har heller aldrig gjort det då jag var yngre & hade lite problem...

  • Anonym

    Nej aldrig kännt behovet av att göra det. Man förlorar ju själv på det bara..

  • lata kocken Johanna

    Jag har gjort det ett par gånger (minns inte hur många men 2-4ggr)

    Var tillsammans med en kille som vääääägrade sluta innan jag kommit
    så bara för att få slut på skiten när jag var trött och jävlig och inte tillräckligt upphetsad så fejkade jag...

    har flera kompisar som säger samma sak, och det är alltid med killar som de varit tillsammans med länge så det går lite slentrian i det...

  • Liten Stjärna

    fttar inte att vissa killar sägs ska jöka på som duracellkaniner tills tjejen kommer?! helt sjukt ju..det finns väl mer njutning än själva orgasmen?

  • lata kocken Johanna

    Ja men det fattade inte den gossen...

    Med maken finns det ingen som helst anledning att fejka som tur är han är underbar

  • Anonym

    tyvärr fejkar jag ofta då jag ännu i mitt vuxna liv inte fått ngn orgasm. är 26 år och gift....

Svar på tråden fejka orgasm?