• Flutterby

    Billigt staket/stängsel?

    Vi behöver sätta staket eller stängsel på ett par ställen i trädgården så att sonen inte ska kunna ta sig ut på gatan. Vad finns det för billiga, bra alternativ?

  • Svar på tråden Billigt staket/stängsel?
  • mammacatta

    Ni får jämföra de som ligger närmast, men vi handlade på K-rauta.
    Iofs så gjorde vi bara ett "häststängsel" till trädgården, men det finns färdiga staket att bara tjonga upp!
    Silvan är ganska billiga, Byggmax billiga, men har dålig kvalité.
    Finns fler, men kommer inte ihåg.

  • TjorveniSkåne

    När vi hyrde sommarstuga satt vi upp hönsnät, inte vackert men det fungerade...

  • peez

    He He vad lustigt! Jag gick och satte mig vid datorn ENBART för att leta efter något ställe som säljer billiga staket. Men så tänkte jag bara tjuvkika lite på familjeliv under mitt sökande... Och så finns det en tråd här med just "mitt" uppdrag.

    Det billigaste jag har hittat än så länge säljs på COOP byggavdelning. 2 meter tryckimpregnerat, 78 cm högt, för 139:- sektionen.

    Tipsa gärna tillbaka om du hittar något annat!

    Lycka till!

  • Flutterby

    peez: Kul! FL är verkligen bra på allt! Vi ska kolla runt lite o se vad vi kan hitta. Har inte så mycket att välja på där vi bor, men några ställen finns ju.

  • blivande fsk lärare

    jag hittade på silvan för 69.95 för 1,50m långt och 70cm högt trästaket

  • Sosofofie

    Öb 425kr 25m långt 1m högt, tillhörade stolpar 49kt/st (ska sitta var 3:e m) det tillkommer 2 säckar betong per stolpe 55kr säcken. 

    Karln har jobbat på öb...

  • Lotten73

    nån här som har länk till nån sida som har färdiga staket så man kan se hur dom ser ut innan man handlar?
    Ska ha på framsidan bara för på baksidan har vi häck.

  • Nervous wreck

    Har har ni en till som jagar färdigt staket :)

Svar på tråden Billigt staket/stängsel?