• gravity

    vad gör din sambo på jobbet?

    Som frågan lyder: i vilken utsträckning vet du vad din sambo (eller annan närstående person) sysslar med på sitt arbete hela dagarna?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden vad gör din sambo på jobbet?
  • Eja74

    Vet i detalj vad han gör eftersom vi jobbar på samma företag.

  • miababia

    vet ju inte precis så men han är bilmek så lite koll har jag ju, sen om jag fattar hälften är ju en annan sak

  • Angiie

    Jag vet på ett ungefär, men det är nya grejjer varje dag, eftersom han är grävmaskinist, men jag brukar oftast fråga vad dom gör för något.. även om jag inte förstår så mkt :D

  • Flissi

    Vet så mkt om min sambos arbetsplats & arbetsuppgifter att jag också borde ha lön från hans företag!!! Glad

  • IrenerI

    Han kör maskintrailer, så vet på ett ungefär hur allt funkar. Men de är ju olika för varje dag vart han kör och vad för maskiner han hämtar..

  • Hanyyyy

    Jag vet precis vad min man jobbar med för jag brukar jo vara där rätt ofta och hälsa på,,,så det samma sak hela tiden dvs fixar datorer och programerar dem osv,,,,

  • KickStart

    Jag vet exakt vad han pysslar med


    S´Rioghal Mo Dhream= Royal is my race= Clan MacGregors motto!
  • Björnes Magasin

    jag vet vad han gör. jag har varit där många gånger och vet vad arbetet går ut på. han är elevassistent och fritidspedagog för barn med särskilda behov. Jag själv är lärare, så vi jobbar i skola båda två. Sen vet jag inte dag för dag vad han gör, olika saker händer hela tiden och barn är oberäknelig! Vi båda har tystnadsplikt, men jag vet ju om de ska på aktivitet eller om han ska vara lärarvikarie el. likn.

  • Caylinn83

    vet att han jobbar på PÅGEN men vet inte ens hans titel hehe Vet att han är på olika ställen på PÅGEN varje dag i princip och ibland är han chef för dem andra.

Svar på tråden vad gör din sambo på jobbet?