• Felicia 2006

    Barnfamiljer i Oskarström

    Skulle vara roligt o lära känna Barnfamiljer i Oskarström ( Halmstad)
    Då vi ska flytta dit, i hus i sommar..

  • Svar på tråden Barnfamiljer i Oskarström
  • LiLja1980

    Hej! Jag och min familj bor i Oskarström!! Vart i O-ström ska ni bo? Själv


    ♥ ♥ ♥ Desirée och Isabelles mamma ♥ ♥ ♥
  • LiLja1980
    LiLja1980 skrev 2007-05-14 09:25:58 följande:
    Hej! Jag och min familj bor i Oskarström!! Vart i O-ström ska ni bo? Själv
    oj... hann inte skriva klart! Själv kommer vi från Värmland från början! I Halland har vi bott i 6 år och i O-ström i 4 år!
    ♥ ♥ ♥ Desirée och Isabelles mamma ♥ ♥ ♥
  • Felicia 2006

    Hej!

    Vi ska bo inne i mitt i stan nästan i O-ström..
    Vart bor ni?
    Kikade in hos dej, söta barn du har..

  • LiLja1980
    Felicia 2006 skrev 2007-05-14 11:11:00 följande:
    Hej! Vi ska bo inne i mitt i stan nästan i O-ström.. Vart bor ni? Kikade in hos dej, söta barn du har..
    Nu vet inte jag hur mycket du känner igen och vet av Oskarström, men jag bor mitt emellan gamla och nya nissastigen kan man säga. Det är ett bosadsområde som kallas Sibirien

    Har ni köpt ett nybyggt hus?
    ♥ ♥ ♥ Desirée och Isabelles mamma ♥ ♥ ♥
  • Felicia 2006

    Vid andra sidan Nissan kan man säga!
    Nej det är ett gammalt hus..

  • LiLja1980

    Vart bor ni nu? Hur kom det sig att ni valt att flytta till O-ström?


    ♥ ♥ ♥ Desirée och Isabelles mamma ♥ ♥ ♥
  • Felicia 2006

    För i Halmstad är de ju såå dyrt med hus mot O-ström även om de är på väg upp i pris på hus där med! Sen att det verka mycket barnfamiljer o allt finns där ute..

    Trivs ni i O-ström?

  • LiLja1980
    Felicia 2006 skrev 2007-05-14 12:27:47 följande:
    För i Halmstad är de ju såå dyrt med hus mot O-ström även om de är på väg upp i pris på hus där med! Sen att det verka mycket barnfamiljer o allt finns där ute..Trivs ni i O-ström?
    Hej igen! Jo vi trivs rätt bra i O-ström, det är ju nära till Halmstad. Och nära till hav, sjöar och fina grönområdet. Tyvärr har jag inte haft äran att hitta en riktigt bra vän ännu så det kan jag sakna. Jag har inget körkort heller så jag känner mig aningen isolerad, men det går ju att ordna. Annars tror jag det är ett lagomt stort ställe för barnen att växa upp på.
    Jo det är sant det är generationsbyte här och har hänt en hel del bara sedan vi flyttade hit för 4 år sedan.
    ♥ ♥ ♥ Desirée och Isabelles mamma ♥ ♥ ♥
  • sarahsa

    Hej! Jag och min familj ska flytta till o-ström i september. vi har två barn på 1,5 och 3 år.

  • Sara 86

    Kanske försöka dra liv lite i tråden igen? :)
    Finns säkert fler i Oskarström med barn, alltid kul o lära känna nya :)
    Själv har jag bott i Oskarström sen 2010. 

  • Sara 86

    Det gör ju inget, alltid kul o lära känna nya människor, speciellt när man inte är härifrån från början.
     Vart i Oskarström bor du? 

  • Sara 86

    Aha, hur hamna du här?, en bra bit från Dalarna :) Åh där är fint där "uppe" i Vrenningen alltså.

Svar på tråden Barnfamiljer i Oskarström