• signaturbyte

    Jävla idioter!

    (vet inte om samhälle riktigt klassas in som det här men jag är ny här och har inte riktigt lärt mig hur man fixar trådar på rätt ställe.. ni får stå ut! :))

    Jag, min sambo och våran dotter hade varit med två vänner och deras dotter i centrala Göteborg. På väg hem så går det på några 12-13-14 åriga killar med en sån där tryckluftstuta(jag har totalt hjärnsläpp nu o kommer inte på vad det heter egentligen)

    Min kompis och jag börjar prata med varandra om att dom kommer få veta att dom lever om dom ens tänker på att tuta med den där. min dotter är inte ens 3 månader och hennes är som 16 månader.

    Men visst, dom tutar med den där, Jag skäller på dom och Sofia(vännen) lämpar av dottern till sambon, stampar argt fram till killarna, tar tutan ifrån dom och ger den till föraren. Killarna sitter där och fattar inte vad som hänt, och våra sambosar hinner inte reagera alls, dom blev nog lite chockade av hur starkt vi reagarade.

    Visst, man kan inte göra speciellt mycke när folk gör sånt här men om man sätter sig på en spårvagn som är anpassad för barnvagnar så borde man tänka sig för minst 3 gånger innan man ens tänker på att göra nått så idiotiskt...(!!!)

    Ville bara få det ur mig. Är himlans stolt o glad att min vän tog tutan(att hon vågade, bara sådär!), hon hade kunnat bli nerslagen. (man behöver ju bara titta på 'fel' person för att bli det på spårvagnarna ut hit.)

  • Svar på tråden Jävla idioter!
  • ahlcec

    Bra att hon tog tutan. Men jag tror inte att de där killarna öht reflekterade över att ni hade bebisar med er, de flesta som inte har barn tänker liksom inte på ungar.

  • babysoon

    skiit bra gjort...ni skulle haft pris för de..hehe..

Svar på tråden Jävla idioter!