• M1an

    tips som gör städningen roligare?

    Har någon tips om hur man kan göra städningen lite roligare ? :)

    Musik och belöningar kör många på..
    Har ni något bra tips? Ska storstäda imorgon :D

  • Svar på tråden tips som gör städningen roligare?
  • Hera78

    Musik funkar för mig i ALLA lägen... dra på stereon HÖGT med nån musik du gillar, gärna då med lite tempo i! Öppna alla fönster och känn friskluften och sätt igång!

  • glassbåt

    Köpa nytt skurmedel brukar gå hem för mig + musik.

  • M1an

    Ljudbok.. de låter ju jättekul!
    Ska väl ner till låna några innan jag sätter igång och städar. Och nytt rengöringsmedel! :)

  • Silverkatten06

    Hög volym på stereon med favoritmusiken och så sjunga med. Ta i från tårna .

  • LiLja1980

    Hög musik... ja den hade du hört förut Gärna ett glas vin till... humöret blir lite bättre, allt känns mycket lättare


    ♥ ♥ ♥ Desirée och Isabelles mamma ♥ ♥ ♥
  • Silverkatten06

    Ibland larvar jag mig jättemycket och gör allt med överdrivna, stora rörelser. Jättefjantigt, men det blir faktiskt lite roligare

  • LiLja1980
    Silverkatten06 skrev 2007-07-10 23:36:55 följande:
    Ibland larvar jag mig jättemycket och gör allt med överdrivna, stora rörelser. Jättefjantigt, men det blir faktiskt lite roligare
    Ja sist jag skurade garvade min syrra åt mig... jag måste ju ha sett rolig ut om inte annat
    ♥ ♥ ♥ Desirée och Isabelles mamma ♥ ♥ ♥
  • amazonen

    Köp boken STÄDA! av Bengtsdotter/Kuhlhorn. Massor av bra städtips och faktiskt jäkligt inspirerande!

  • Trolltoka

    Ja.. får väl till att börja säga som många andra: HÖG volym på favoritmusiken *fniss* eller gärna nån musikkanal på tvn så man samtidigt kan larva sig med att försöka apa efter dom. Sen försöka tänka positiva tankar om städningen en stund innan man sätter igång. Försöka hitta allt positivt i det. För det är egentligen inte så jobbigt att städa. Och det är förbaskat skönt när det är gjort. Brukar vänta med städningen tills sambon kommer hem och aktiverar han i det också, så man kan sno en glädjande puss mitt i allt också


    (¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. Novah 13/3-07.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • Blondin Egogirl

    Ge skurmoppen till gubben o gå själv iväg på shoppingrunda


    A wise monkey never monkies with another monkey's monkey
  • symaskinen

    Kom på något riktigt tråkigt och segt du måste göra...för då kommer den där städivern springande som på beställning..."nä, det kan jag göra sen, just nu fick jag sån lust att städa!"

  • Silverkatten06
    symaskinen skrev 2007-07-11 23:16:55 följande:
    Kom på något riktigt tråkigt och segt du måste göra...för då kommer den där städivern springande som på beställning..."nä, det kan jag göra sen, just nu fick jag sån lust att städa!"
    Det stämmer, jag har nog aldrig haft så välstädat som förr i tiden när jag pluggade till tentor
  • Trolltoka
    Caparol skrev 2007-07-11 23:13:03 följande:
    Ge skurmoppen till gubben o gå själv iväg på shoppingrunda
    det var nog det absolut bästa förslaget
    (¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. Novah 13/3-07.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • Flavia

    Bäst hittills


    Caparol skrev 2007-07-11 23:13:03 följande:
    Ge skurmoppen till gubben o gå själv iväg på shoppingrunda
  • ElsaVSSelma

    Jag har läst alla era råd men vet fortfarande inte riktigt vad jag ska göra för att få städning roligare kan ni tänka att ge ett till tips :)

Svar på tråden tips som gör städningen roligare?