• Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF del 3
  • Finessan

    Jag kommer få göra första vul:et i v. 7. Det är först då som det med stor säkerhet går att se ett hjärta. Allt innan det kan vara för tidigt. Sedan kommer jag göra några till innan v. 12. Efter det blir det nupp ungefär v. 14 och efter det ska jag se till att få gå på tillväxtkontroller hos spec.mvc. Det kommer bli en hel del ultraljud, men det beror mycket på min koagulationsproblematik - jag kommer inte riskera något nästa graviditet och kommer förmodligen bli ett "pain in the ass". Men det är helt ok...  Flört

    Eva, temperaturen höjs vid graviditet så det är säkert ett tecken. Jag hoppas verkligen att du får se ett hjärta slå på torsdag!

    Detsamma för Honung!

    Vet fortfarande inte hur jag ska göra med FK. Jag hade ju inte tänkt att ta hela bloggen utan bara vissa delar för att understryka att så här har jag mått. Måste dock få ihop något idag.

    Imorgon är det dags för besök hos min nya läkare och jag kommer bland annat att få reda på svaren på alla prover jag har tagit i sommar. Det är nervöst - jag hoppas verkligen att jag inte har några mer "fel". Det räcker bra som det är. Förhoppningsvis kommer jag få gå på Fragmin-sprutorna direkt då mina efterforskningar visat att det är positivt vid min problematik. Sen jäklar är jag redo igen vid nästa ÄL! Glad

    Dr Nie rekommenderade ju att jag ska äta fransk duva i fyra veckor. Köpte den lilla jäkeln idag och det kostade hela 200 kr!!!!! Förvånad Och den ska ångkokas, vilket gör att jag tvivlar på att de 200 kronorna kommer smaka gott. Jösses, vad gör man inte...

    KRAM!


    Än har den feta damen inte sjungit
  • Finessan

    Nu har AHöst sin bebis hos sig - coolt!


    Än har den feta damen inte sjungit
  • Secrets

    GoMorgon!
    Mailade fertilitetskliniken o frågade hur lång kötid dom har och om dom har nån lägre åldersgäns....
    Fick svar en kvart senare att kötiden är runt tre månader o att hon tyckte att jag va ung.
    Tre månader låter ju ganska bra, har hört många som får vänta mycket längre....

    Känns som en evighets längtan att bara gå o vänta...
    Sambon tycker att vi ska vänta med att försöka på ny bebbe tills vi fått utredningen, vat inte om jag håller me. Om den nu inte skulle ge nå så känns de som att man "slarvat"bort tid...
    Men vi måste ju iaf vänta ett tag till, har ju inte varit opererad så länge ännu.

    EvaX: Grattis!
    Finesssan: Hoppas den nya läkaren e bra! Lycka till!

    KRAM KRAM

  • AHöst

    Hej! Henry ar har! Allt gick jattebra. Han vagde 4545G och var 55,5 cm. Hqn var inte nere I backenet alls langre. Sa kejsarsnittet var absolut nodvandigt. The spinal block som jag var sa radd for kandes mindre an Lovenox sprutorna! The recovery daremot ar inte trevlig. Men Henry ar sa sot och sa duktig, ater och bajsar precis som man ska!

  • soso

    Ahöst: Grattis vad skönt att allt gått bra och att kejsarsnittet var ok. Mysigt att han är på plats :).

    Har själv varit hos BM idag och kollat läget och lyssnat på hjärtljud, allt verkar bra (även om mitt HB är lite lågt)... mysigt att lyssna i allafall.

  • Annaloo

    AHöst: GRATTIS!!!!
    Vad skönt att allt gick bra, och vilken bjässe han är!


    Satsar på tredje gången gillt!
  • Eva X

    Var är listan? Nu måste den uppdatareras och få en ny rubrik med FÖDDA BÄBISAR! Hurra!

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF del 3