• Anonym

    Tips på bra o billig sexshop på nätet???

    Jag skulle vilja ha en dildo att leka med när sambon är borta:)
    Nån som har tips på en bra,skön o KRAFTFULL dildo??Med lite olika vibrationer o funktioner??Och vart kan jag isf köpa den?

  • Svar på tråden Tips på bra o billig sexshop på nätet???
  • Anonym (Sandy)

    Jag har köpt följande stav hos lustjakt.se :
    Ocean Mist Produktnr 9556.
    Den tycker jag är fantastiskt bra. Staven är skruvad vilket ger en fantastisk känsla när den används. Den har en klitorisvibb med 3 olika hastigheter, själva staven snurrar runt (också i 3 olika hastigheter) Den är mycket starkt vibrerande på max.
    Denna staven ger allt jag kan önska.
    En fördel var också att den var billig.

  • Anonym (heaven247)

    Hej,

    Jag driver heaven247.se om du går in och beställer något och skriver i meddelande rutan "FAMILJELIV"
    så skall jag fixa bra rabatter till dig och bjuda dig på några schyssta produkter. =)

    Nu vet jag inte vilken prisklass du hade tänkt dig men jag kan rekommendera dig lite olika produkter och undrar du över något så är det bara att höra av dig. =)

    1. Simple Flirt Simple flirt har fem ytterst känsliga band som löper längs skaftet som gör det extremt enkelt för användaren att njuta av sju olika vibrationer vid såväl vaginal som klitoris stimulans.

    Slät och glidvänlig yta, enkel knapptryckskontroll och intensiva vibrationer som lätt tillfredsställer och behagar även de mest svårflirtade.
    Glöm batterier - Simple flirt är återuppladdningsbar!'

    2. Ultra 7 - Eclipse Rabbitronic Full pott i Expressen!
    5 rader med 6 pärlor på varje rad. 6 olika rotations hastigheter. Detta gör att massagen av slidöppning intensifieras. Toppen av Eclipse roterar också för att öka tillfredsställelsen inuti vaginan.

    På sidan sitter en klitoris stimulerande kanin med 7 olika vibrationsprogram: 3 olika vibrations hastigheter, 3 pulserande samt 1 eskalerande program. Drivs av 4 AA batterier.

    3. Two Finger Juicy Junky Vaginal stimulans av två fingrar och klitoris stimuleras av tummen som är försedd med många små mjuka nabbar.

    Steglösa vibrationer, funkar utmärkt i duschen.

    Du för givetvis rabatt av heaven247.se på valfri vara och inte på bara dem 3 jag rekommenderat!

    Jämför gärna våra priser på heaven247.se med martinshop, morethanlove och amorspilar!!
    Vi försöker alltid skicka produkterna samma dag om beställningen görs före kl 14:00 vardagar.

    (Glöm inte skriva "familjeliv" i meddelande rutan när du lägger din beställning hos oss på heaven247.se så jag kan ge dig extra rabatt)!!

    Detsamma gäller er övriga som läser den här tråden men för er gäller erbjudandet bara nästa vecka!
    Vecka 23

    heaven247.se

  • Anonym (Norpan)

    Jag tycker butiken www.intima.se har stort och bra utbud. Då vi bor i Norrköping så brukar vi handla i deras butik istället då de har en vanlig butik där.

Svar på tråden Tips på bra o billig sexshop på nätet???