Inlägg från: Natalejjis |Visa alla inlägg
  • Natalejjis

    Gå ner 4-7kg i v med hemmalagad soppa? Fungerar den? Ska vi hjälpas åt? :-)

    Välkommen!


    erical skrev 2007-08-15 12:45:17 följande:
    lägger till i favoriter
    Haha. Ja det kommer inte bli lätt! Inte alls! Grattis iaf till de tre kilona! ^tummen upp^
    Hur många satser gick det åt tror du?
    Safari skrev 2007-08-15 12:41:35 följande:
    Vad vill du vetaJag har för mig att jag stod ut i 5 dagar innan jag gav upp. För mig var nog det största problemet att jag inte gillar lök och det är en ganska stor del av soppanMin man älskar lök så för honom var det inga problem alls. Saken är just den att soppan är väldigt mättande så man tror att man kommer att äta massor men så blir det inte. Inte för oss iallafall.Trodde också att det skulle vara lätt att äta bananerna but noooo.Efter banan nr 3 samma dag var jag så less Lyckades dock få i mig 2 till så jag var mäkta stolt efter det!Trots att jag gav upp hade jag gått ner 3 kilo på 1 vecka
    ♥~Nat ~♥~~
  • Natalejjis

    Vad tråkigt! Jag får hoppas att jag ingår i den procent som tycker det går bra!


    Clis skrev 2007-08-15 13:09:07 följande:
    Jag provade den där för några veckor sen, men andra dagen gav jag upp.Kroppen vart så slut av att äta så lite. Jag bara sov, sov och sov och hade ont i huvudet.Så de va inget för mig iaf. Hoppas att ni klarar de bättre!
    Välkommen hit! När kör du igång?
    heineken skrev 2007-08-15 13:21:45 följande:
    Det här måste jag prova.
    ♥~Nat ~♥~~
  • Natalejjis

    Hejsan allesammans!

    Så roligt att det är så många som vill följa med i kampen mot kilona och även kämpa själva! Toppen!

    Spännande att få höra om er som har erfarenhet av soppan! Snacka om att det är blandade åsikter!!

    Jag är inne på dag två utan socker och det är svårt. Idag utsatte jag mig själv för en ordentlig prövning; chokladkaka med grädde!!! Förvånad Men tro det eller ej, jag drack bara vatten! ^stolt^
    Har även beslutat mig för att åka ut och köpa mig ett par bekväma träningsskor så att jag äntligen ska börja använda crosstrainern som jag införskaffade för typ 1 ½ år sedan.
    Måste, MÅSTE ta tag i min vikt nu.

    Hur går det för er andra?
    Ni som tänkt börja med soppan när gör ni det?
    Ni som ska börja som jag och skippa sockret först när gör ni det och vilka planer har ni?

    sussiesusanne> Välkommen! Hur mycket gick du ner? Duktig du var! Hur har du gjort för att hålla vikten?


    ♥~Nat ~♥~~
  • Natalejjis
    Hej!

    10 min (blir bättre sedan) på crosstrainern och en storhandling på Ica Maxi. Fortfarande inget socker!! sussiesusanne> Det låter ju toppen! Du ska se att med mycket jävlar anamma ska du nå ditt mål!
    Sparkling Dragonfly > Spännande! Vill veta allt sedan!  
    ♥~Nat ~♥~~
  • Natalejjis

    Sparkling> Detta grejjar du bruden! Spännande att se hur mycket du går ner!
    Salt kommer att bli väldigt jobbigt för mig när jag kör den. Fast det är ju om några veckor så då kanske man har lättare att ställa in sig på det. Samt gäller det ju bara ett par veckor (förhoppningsvis).
    Är soppan mättande?


    ♥~Nat ~♥~~
  • Natalejjis
    Ekorrfamiljen> Välkommen! Du ska inte göra som jag då? Och sluta med sockret och sedan köra diet?`Jag slutade i tisdags och har inte käkat socker sedan dess. Rensat ur skafferiet och så.
    ♥~Nat ~♥~~
  • Natalejjis
    SjuttioåttanDu är så välkommen så! Jag slutade med sockret i onsdags och det är svårt. Men det måste gå! Lycka till! När börjar du?

    Hur är det med OLW light micro-popcorn? Är det ok om man vill minska?
    ♥~Nat ~♥~~
  • Natalejjis
    SjuttioåttanDu är så välkommen så! Jag slutade med sockret i onsdags och det är svårt. Men det måste gå! Lycka till! När börjar du?

    Hur är det med OLW light micro-popcorn? Är det ok om man vill minska?
    ♥~Nat ~♥~~
  • Natalejjis
    SparklingSnow> Spännande! Lycka till! Håll oss uppdaterade!

    Sparkling Dragonfly> Nämen! VAd är det jag hör! Förvånad Är den så illa?! Hmm.. Nya och friska tag idag då! Det bästa med den här dieten verkar vara variationen, eler så att säga de strikta schemat. Att det varierar sig från dag till dag. Ja, ska bli spännande att testa när jag väl kör igång!

    Sjuttioåttan> Första dagen utan socker. Hur går det?
    ♥~Nat ~♥~~
  • Natalejjis

    Det är soppa som gäller hela dagen lång, jaa.. eller frukt dom dagar du får äta det! Man måste följa schemat

    Idag har jag bakat smulpaj utan socker! Förvånad Med kesella vanilj (inget socker där heller) till! Det blev faktiskt gott!
    Ytterligare en dag utan socker! YES!

    God natt på er allesammans!


    ♥~Nat ~♥~~
  • Natalejjis

    Spegel> Toppen! Vad duktig du är!!
    Jag har börjat använda min crosstrainer minst 3 ggr i veckan. Idag blev det 20 min och målet är väl minst 40 min/gång. Dock får det bli när jag fått upp kondisen lite. Har suttit stilla alldeles för länge! Själv?

    laven> Tack för tipset! Man kan ju göra ett storkok med väldigt få kryddor och sedan variera dag för dag, eller hur?


    ♥~Nat ~♥~~
  • Natalejjis

    Så roligt att det går "bra" för er båda Sparkling Dragonfly och Spegel!! Minus på vågen är ju toppen!! Fortsätt kämpa tjejer!

    Jag stod på crosstrainern 30 min idag. Dock är karln superförkyld och jag känner av huvudet och halsen. Hoppas hoppas jag slipper!


    ♥~Nat ~♥~~
  • Natalejjis

    Hallå alla!

    Vägde mig idag....!!!! Det resulterade i -2 kg. Är det bra efter en vecka utan socker? Har noll koll känner jag.. Det har iaf inspirerat mig. Så nu ska ALLT bort! Det jobbiga är bara att jag vill att det ska gå så snabbt.. Hmm..
    Idag blir jag nog medlem i viktklubb.se

    KAnske ska försöka komma upp på crosstrainern idag med.. Får se om lillsnuttan somnar efter frukost.


    ♥~Nat ~♥~~
  • Natalejjis

    Tack min vän! Jag har trots -2kg en dålig dag idag.. Bläää.. mÅlet känns så avlägset och viktklubb är bara komplicerat!! Bläää

    Det låter väldigt konstigt att du inte gått ner, utan upp!! KAn det vara så att du har samlat på dig massor med vatten?? Ge inte upp pga detta nu! Jag håller på dig! Fortsätt kämpa! Du är sååå duktig! ^kram^


    ♥~Nat ~♥~~
Svar på tråden Gå ner 4-7kg i v med hemmalagad soppa? Fungerar den? Ska vi hjälpas åt? :-)