• Anonym (KÅTE)

    förvirrad och kåt

    Huuu vad det här är jobbigt... det håller på att ta slut mellan mig och min kille...vi har ett barn tillsammans på snart 5 månader...det är mitt val att lämna killen så jag ska inte skylla på honom.. jag har inga som helst problem med att ha sex nu efter grav.. överlycklig för sex är nästan det bästa som finns..nu är det såhär... jag är så sjukt kåt så jag inte vet var jag ska ta vägen..jag vill inte ha sex med min kille för det känner jag inte för och vill inte"utnytja honom" gaaaah det är inte 100% slut just nu så jag vill inte gå o va otrogen heller.. men det är så boooring o leka med sig själv.. jag får panik här... huuuu hjälp!!!

  • Svar på tråden förvirrad och kåt
  • Godisbit1

    Tjaa om du inte vill vara otrogen men inte heller ha sex med gubben så får du väl onanera.

    Jag vet att det blir trist i längden men du kanske kan köpa någon ny leksak som piffar upp lite? Eller onanera på något annat ställe... kanske ute bland folk

  • Anonym (KÅTE)

    jaaa ny leksak var ingen dålig idé... kanske du kan tipsa om någon bra???


    Godisbit1 skrev 2007-08-24 13:21:04 följande:
    Tjaa om du inte vill vara otrogen men inte heller ha sex med gubben så får du väl onanera. Jag vet att det blir trist i längden men du kanske kan köpa någon ny leksak som piffar upp lite? Eller onanera på något annat ställe... kanske ute bland folk
  • Godisbit1

    Nja, jag brukar ju köra med den gamla hederliga lilla vibben jag.

    Kaninen tycker ju de flesta om men den har jag inte provat. Men det är skönt att ha en vanlig dildo i muffen (utan el med vibb) och samtidigt vibba på klittan.

    Vissa gillar ju äggen. Finns trådlöst också om man vill gå runt samtidigt. Inget för mig dock. Finns ju även "fingerwaggle" vet inte om alla av den sorten heter så men det är som ett brett finger som stimulerar g-punkten samtidigt som en del av den stimulerar klittan.

    Sen finns det ju speciella g-punktsstavar om man vill ha det. Ja det finns ju massor men tyvärr blir det ju så dyrt om man ska prova alla *l*

  • qwerty12

    Vi har lite allt möjligt hemma men det är ägget eller nån stav med riktigt starkt "burr" som är mest poppis hos frugan nu för tiden, vi började samlingen med en kanin men det var länge sedan den användes.

  • Anonym (MannenZ)
    Godisbit1 skrev 2007-08-24 13:33:37 följande:
    Finns trådlöst också om man vill gå runt samtidigt. Inget för mig dock.
    Inte? Föreställ dig en trevlig man som bjuder på bio fast han vill behålla fjärrkontrollen själv ;)
  • Godisbit1

    Hehe kanske en vanlig vibrerande dildo uppkörd då istället ...är inte så mycket för de där äggen *l*

  • Anonym (MannenZ)

    Biosalongens reaktion:
    "Men hon fnissar ju vid fel tillfällen i filmen hela tiden! - Och vad är det som brummar? Är det kortslutning i nån högtalare?"

  • Godisbit1

    *asg* jag får väl försöka hitta någon ljudlös dildo och ha munkavle. Det är väl ingen som skulle reagera på om jag har det, det är väl helt normalt att ha i en biosalong... eller? *s*

  • Anonym (MannenZ)

    Nu kan man ju inte flirta med andra FL:are sådär. Annars skulle jag erbjudit mig att undersöka munkavle-i-biosalongs-frågan med dig ;)

  • Godisbit1

    Hahaha ja det hade varit trevligt *l*

    Någon måste ju undersöka saken i fråga och varför inte vi när vi ändå är inne på den banan *s*

Svar på tråden förvirrad och kåt