• Jiie

    Ullaredstråden volym 4

    Volym 3:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m21558791.html


    Lilleman kommer i december
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42:45:
    Information om öppettider mm.

    www.gekas.se

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-15 12:47:05:
    Här kommer lite priser på det jag har i galleriet:
    Babysitter/babygym: 189k kr/st
    Åkpåse: 149 kr
    Piratkudde: 35 kr
    Underlakan till spjälis: 30 kr
    Spjälskydd 99 kr
    Barntäcke 50 kr
    Badstöd 40 kr
    Uppblåsbar skötbädd 60 kr
    Döskallebäddset 99 kr
    Döskallesnuttefilt 20 kr
    Plastad frotte 20 och 40 kr beroende på storlek
    Badtemp 13 kr
    Flaskställ 13 kr
    Rock Star napphållare 40 kr
    2-pack nappar 26 kr
    Kudde till vagn/säng 10 kr
    Alfons-haklapp 17 kr
    Babyfilt 30 kr
    tossor 17 kr
    tumvante med snöre 7 kr
    fleecemössa 15 kr
    nagelvårdsset 13 kr
    Overall 99 kr

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-21 19:20:43:
    Bildtråden

    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m25917941.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 20:38:01:
    Volym 5:

    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html
  • Svar på tråden Ullaredstråden volym 4
  • 3småttingar
    MiniMie skrev 2007-11-15 21:38:22 följande:
    Den ENDA som gnällt på någonting av allt jag har skrivit i den här tråden någonsin.. är DU.. så antagligen är de inte så jävla tokigt endå!!klart som fan man kan fråga..om ditt o datt.. men de mesta alla frågar priser om STÅR redan i ts..och får man inget svar så kanske inge vet eller ahr lust och svara så varför forts tjata?!?
    Tar det i GB, tråden ska inte behöva lida.
    ღ mamma till söta Edwin 061109 ღ Jag fyller 20 år idag 15/11 ღ
  • Gunilla75

    Åh, vi måste skjuta på vårt besök. Hade ju tänkt åka på lördag, men det får bli nästa lördag istället.

    Har ej sett någon sittstol på vagnarna. Vi hade vår vagn med oss in när vi var där i somras. Men istället för att ha vars en kundvagn, hade vi en gemensam.

  • MiniMie
    3småttingar skrev 2007-11-15 21:41:12 följande:
    Tar det i GB, tråden ska inte behöva lida.
    kanske du skulle tänkt på innan du hoppas de på en diskusion om något som jag fritt utryckte mej om vad jag tyckte i en fri tråd som man får tycka vad fan som helltst i...!!!!

    jag ändrar inte åsikt hur du än gnäller o gnölar.. jag köper inte shampoo i ullared, åker inte dit för att göra de.. o ALLT är billigt i ullared.. så är de bara.. men vissa saker kostar lika. De behöver inte tjatas ut varenda grej om pris o värt o hit o dit. klart man frågar om en vis typ av sak finns.. men fyrtioelva ggr kanske är lite väl.

    Och åk dit vilken jävla dag som hellst.. ibland är de älskligt mycke folk o har man tur ekar de. och?!?! Bara du inte åker på en söndag.. då är de nämligen STÄNGT!!
  • MiniMie
    villasibylla skrev 2007-11-15 19:07:37 följande:
    HejVet ni om det finns sånna *bebis sitters* på kundvagnarna??eller om man kan ha bilstolarna till bebis?
    Tyvärr har jag heller aldrig sett några sånna på vagnarna där nere..
  • 3småttingar

    När fan frågade jag vilken dag man ska dit på?

    Och vadå gnäller?

    Jag har knappt skrivit i tråden, gnäll inte på mig för att folk kommer o frågar om priser hit o dit och tider.

    LÄS mina inlägg ordentligt innan du svarar.

    Jag har INTE frågat vilka dagar man ska åka dit på.
    Jag VET att saker är billiga i Ullared men jag frågade om en specifik sak eftersom jag har lika nära till Gekås som till någon annan affär.


    ღ mamma till söta Edwin 061109 ღ Jag fyller 20 år idag 15/11 ღ
  • Pixxxy
    MiniMie skrev 2007-11-15 21:47:01 följande:
    kanske du skulle tänkt på innan du hoppas de på en diskusion om något som jag fritt utryckte mej om vad jag tyckte i en fri tråd som man får tycka vad fan som helltst i...!!!!jag ändrar inte åsikt hur du än gnäller o gnölar.. jag köper inte shampoo i ullared, åker inte dit för att göra de.. o ALLT är billigt i ullared.. så är de bara.. men vissa saker kostar lika. De behöver inte tjatas ut varenda grej om pris o värt o hit o dit. klart man frågar om en vis typ av sak finns.. men fyrtioelva ggr kanske är lite väl.Och åk dit vilken jävla dag som hellst.. ibland är de älskligt mycke folk o har man tur ekar de. och?!?! Bara du inte åker på en söndag.. då är de nämligen STÄNGT!!
    Men jag har inte märkt att någon annan blivit arg eller tjurig över att det har frågats om samma saker flera ggr?
    Sen är det ju så att utbudet ibland ändrats från vecka till vecka t o m..
    Ta bara detta med babysitter som de verkar ha olika modeller och priser på.
    BF 16 mars v 23
  • 3småttingar

    Nu lägger vi ner den diskussionen tycker jag, tråkigt att förstöra tråden.

    Jag ska iaf dit imorrn, få se om man hittar nått kul


    ღ mamma till söta Edwin 061109 ღ Jag fyller 20 år idag 15/11 ღ
  • MiniMie

    HERRE GUD.. LÄS ALLA INLÄGG INNAN NI KOMMENTERAR.....!!!! jag kommenterade FRITT i TRÅDEN... OM något JAG tyckte o de var fler som hängede på.
    MEN NÅGON la sej i o tyckte att DENNA hade bara 20 min till ullared o kunde åka dit för schampoo om de var så.. o de skiter väl jag i...!!!!

    fråga vad fan ni vill.. i dont care.. men ONÖDIGT o fråga de som finns i ts.. o svarar ingen kanske de finns en anledning.. var lixom de som var poängen.. men... fattar man inte o orkar man inte läsa mer än 10senaste inläggen på tjata på.. kanske finns en anledning att man itne svarar på eran fråga för INGEN vet.. eller??

    från början verkade den här tråden vara för att diskutera med ullared.. nu är de bara ett jävla register med innehåll o priser.. skoj tråd... njaaa.. de vette 17.... OVER AND UTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 3småttingar
    MiniMie skrev 2007-11-15 21:56:23 följande:
    HERRE GUD.. LÄS ALLA INLÄGG INNAN NI KOMMENTERAR.....!!!! jag kommenterade FRITT i TRÅDEN... OM något JAG tyckte o de var fler som hängede på. MEN NÅGON la sej i o tyckte att DENNA hade bara 20 min till ullared o kunde åka dit för schampoo om de var så.. o de skiter väl jag i...!!!!fråga vad fan ni vill.. i dont care.. men ONÖDIGT o fråga de som finns i ts.. o svarar ingen kanske de finns en anledning.. var lixom de som var poängen.. men... fattar man inte o orkar man inte läsa mer än 10senaste inläggen på tjata på.. kanske finns en anledning att man itne svarar på eran fråga för INGEN vet.. eller??från början verkade den här tråden vara för att diskutera med ullared.. nu är de bara ett jävla register med innehåll o priser.. skoj tråd... njaaa.. de vette 17.... OVER AND UTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Haha nu måste jag bara svara.

    Jag har 20 min dit, men har aldrig skrivit att jag skulle åka dit för schampo utan det var Jie som skrev nått exempel om det.
    ღ mamma till söta Edwin 061109 ღ Jag fyller 20 år idag 15/11 ღ
  • MiniMie
    3småttingar skrev 2007-11-15 10:56:28 följande:
    Snälla du, jag har 20 min till gekås och 20 min till Onoff. Om det är billigare på Gekås än Onoff då åker jag gärna dit.Ursäkta mig då att jag frågade!
    inte långt ifrån... men vilket jävla trögo.. säger själv " nu slutar vi skriva i tråden".. men sen skriver du allafall..?!? skulle inte du sluta..?!?! Nej.. en gång till.. bara en gång... herre gud..
    Åk o köp ditt SINGSTAR NU...!!!

    sorry tråden.. men synd att man itne kan DISKUTERA om ullared utan att någon ska tro massa.. hum.. fl.. nej tacka vet jag Flashback... de är äkta de! Där får man vara den män är.. UTAN att råka störa någon som vill ta plats...

    Men de var en bra tråd.. till en början.. Ha de bäst på ullared... o shoppa rejält.. de ska jag ;)
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4