Inlägg från: lilla trollets mamma |Visa alla inlägg
  • lilla trollets mamma

Sytråden spinns vidare - vit tråd!

sarahl, 100kr/timme och kostnad för tråd tycker jag är lagom. tycker det är jättesvårt med priser dock, beror ju lite på hur väl man känenr varann, om det är ngt krångligt, etc...

Kojje, välkommen hit :)
    Har du en 15-månaders så finns det nog en hel del i den du kan ha nytta av. Jag brukar kolla runt i tidningen på deras hemsida www.ottobredesign.se och är det något speciellt jag gillar så köper jag det lösnumret. Har mest sytt barnkläder så jag vet inte hur dammönstren är, men barnmönstren är jag nöjd med

• lilla trollets mamma

Happy Hippo, jag har också letat mörkbrun velour som en tok. S&S stretchvelour är ju slut, någon som vet när den kommer tillbaka? Är det ngn stretch i den i "din" syaffär?

• lilla trollets mamma

Tack Tyras, har vart inne o kollat förut emn då vard en bruna slut, ser att den e tebax nu

• lilla trollets mamma

snyft...december...jättelångt... Blir en beställning av hilcos istället

• lilla trollets mamma

pejgan, har hon önskat sig något speciellt?

• lilla trollets mamma

oops, skulle ju bara beställa litegrann från Stoffochstil men det var visst helt omöjligt nu är beställningen ivägskickad iallafall....

• lilla trollets mamma

Magda84, de har lagt ut hela katalogen på hemsidan så man kan kolla

• lilla trollets mamma

Hm...När jag tappar bort grejor hamnar dem av nån konstig anledning alltid under kylskåpet... Kollat där? Annars så finns det ju en symaskinsdel-affär i Gbg som har det mesta, men vet inte om de finns på nätet.

• lilla trollets mamma

hm, i katalogen så har de använt muddväven till kläder med. Alltså till tröjor, tights och såna grejor tror jag att jag har sett...

Svar på tråden Sytråden spinns vidare - vit tråd!