• Anonym (???????)

    Killar!! Vad definierar du som e "perfekt" tjejkropp??

    ...ja alltså....vad är perfekt för dig???
    och kan du bli kär i en tjej som inte kroppsligt motsvarar dina förväntningar och ändå tycka att hon är attraktiv/sexig???
    vill alltså ha svar från KILLAR!!

  • Svar på tråden Killar!! Vad definierar du som e "perfekt" tjejkropp??
  • Charlie Bravo

    Skulle jag forma en tjejkropp efter eget önskemål så skulle den vara ca 170 lång, ha formerna på rätt ställen (absolut inte smal) d.v.s. ha höfter, markerad rumpa och typ c-kupe bröst). Det viktigaste är dock helheten och ännu viktigare en personlighet som utstrålar självförtroende. En kvinna som har gott självförtroende och är nöjd med sitt utseende är oftas per automatik attraktiv. Så självklart blir man som kille attraherad av kvinnor som inte "lever upp" till den uppmålade perfekta kvinnokroppen.Oftast sitter ju den kroppen på ens flickvän. Och på den tiden jag var singel så var det nog främst ansiktet jag gick efter. Glada kvinnor är attraktiva kvinnor.

  • Anonym

    Smal,liten rumpa vältränad och stora bröst(silicon då det inte finns många smala m stoora bröst)

  • Anonym (Ch)

    svar på fråga 1:

    Runt 175 cm, stora fasta bröst, någorlunda platt mage, medelstor rumpa.

    svar på fråga 2:

    Ingen av mina flickvänner har varit i närheten av detta ideal och jag varit kär ändå.

  • Valkyriah

    Svarar för min sambo

    Han tycker jag motsvarar hans ideal (eller så vågar han inte annat )

    Men han tyckte ju fortfarande om mig när jag var gravid,svullen som en ko och 33 kg tyngre

    Tror de flesta kan bli kär i någon även fast personen inte uppnår de ideal man har,i slutändan är det ju ändå insidan som räknas-låter som en klyscha men sant!


    Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • Anonym (fcuk)

    Har kollat en hel del på porrfilmer i mina dar och där kan man ju se alla möjliga kroppar. Jag tycker att en smal tjej med små bröst och som ser lite flickaktig ut kan vara ligga fin som en kurvig kvinna med stora bröst. Har alltid gillat tjejer med svart hår men blondiner eller rödhåriga är fint det med. Så jag kan inte definiera den perfekta tjejkroppen.

  • Anonym (Kille -77)

    Gillar små,nätta tjejer med liten fast rumpa och bröst som apelsener ungefär haha.

    Kroppen ska vara fast och inte dallrig.Föredrar blondiner....

    Valkyria var fin som fan
    Mina flickvänner har varit av blandad form och hårfärg.Just nu är jag tillsammans med min sons mamma-Hon var
    slank och fin förut men nu har hon slutat att bry sig hur hon ser ut tyvärr,men älskar henne ändå såklarrt

  • puttekula

    Charlie Bravo skrev 2007-10-08 11:38:47 följande:


    Skulle jag forma en tjejkropp efter eget önskemål så skulle den vara ca 170 lång, ha formerna på rätt ställen (absolut inte smal) d.v.s. ha höfter, markerad rumpa och typ c-kupe bröst). Det viktigaste är dock helheten och ännu viktigare en personlighet som utstrålar självförtroende. En kvinna som har gott självförtroende och är nöjd med sitt utseende är oftas per automatik attraktiv. Så självklart blir man som kille attraherad av kvinnor som inte "lever upp" till den uppmålade perfekta kvinnokroppen.Oftast sitter ju den kroppen på ens flickvän. Och på den tiden jag var singel så var det nog främst ansiktet jag gick efter. Glada kvinnor är attraktiva kvinnor.
    Word!!!

    Former på rätt ställe + utstrålning är en riktigt killer :)
  • Anonym (...saknar!)

    Well - låt oss börja med ytliga:

    Långt långt hår - gärna så det når den sexiga lilla rumpan.
    Blont/jordgubbsblond och med sån där tofs fram som var poppis
    när jag var tonåring (80-talet)

    Uppnosiga små bröst, inte allt för stora, som får plats i en hand.

    Kurvig, vältränad men inte muskulös. Tydliga höfter, långa ben som klär i en pliserad kortare kjol. Vackra fötter - dvs välvårdade, och väldoftande - inga blötsvettiga här.

    Rakad under armar och benen förstås.

    Gröna eller blåa ögon med massor av glitter och glädje i.

    Uppstudsig näsa, en sån där liten knapp.

    165-175 lång, 55-65 kilo ?

    ... och inte så ytligt:
    Intelligent - högutbildad - nyfiken på allt och allting
    Positiv livsattityd.
    Ordnad ekonomi och ekonomisk sinne - inte shopaholic ...
    Modemedveten och klär sig feminint, inte slampigt.
    Älskar att laga mat, som jag då, läser mycket böcker

    Barnglad

    Och nej, sambon ser inte ut så - men hon har attityden av att se ut så - om jag vore blind och när jag blundar eller tänker på henne - då är det så hon ser ut.

  • Valkyriah
    Anonym (Kille -77) skrev 2007-10-08 17:06:07 följande:
    Gillar små,nätta tjejer med liten fast rumpa och bröst som apelsener ungefär haha.Kroppen ska vara fast och inte dallrig.Föredrar blondiner....Valkyria var fin som fan Mina flickvänner har varit av blandad form och hårfärg.Just nu är jag tillsammans med min sons mamma-Hon var slank och fin förut men nu har hon slutat att bry sig hur hon ser ut tyvärr,men älskar henne ändå såklarrt
    hahaha tack tack
    Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • figurehead

    Alla har ideal,

    Jag har blivit kär i tjejer som inte har den kroppen som är mitt ideal. Men man tycker ju om den kroppen som tjejen har ändå.

    Visst letar man efter en tjej som har idealkroppen men jag väljer inte bort en supermysig tjej pga att hennes kropp inte faller in i mitt ideal.

Svar på tråden Killar!! Vad definierar du som e "perfekt" tjejkropp??