• jungfu

    Expedition Effell 2007 - Huvudtråden

    Surface skrev 2007-10-11 18:29:26 följande:
    it should have been me....
  • jungfu
    Surface skrev 2007-10-11 18:40:53 följande:
    *dunkar jungfu i ryggen*Du får väl riva igenom skåpen hemma nurå så kan du ju komam med
    ...ja och gör jag det inte så har du min röst i fortsättningen i alla fall... Man är ju lojal med sin värsta fiende
  • jungfu

    men hörni, tävlingen har ju inte börjat än... först ska ju nån av oss STACKARS jokrar komma med - kan ni inte supporta oss PLEEEEEAAASSEEEEE

  • jungfu

    Häxan Jia skrev 2007-10-12 22:04:37 följande:


    hehe...... *kvack kvack*
    men jia, skulle inte du supporta mej....? *depp*
  • jungfu

    jag är den stora losern... jag kommer aldrig få vara med här.

  • jungfu
    Fluffguf skrev 2007-10-14 20:23:33 följande:
    Jag har förberett mig genom att tävla i fototävlingarna, med varierande resultat Men vi får väl se hur det går, jag tror ärligt inte att jag klarar mig så länge, jag har inte så bra fantasi ibland....
    Hmmmm, det är inte fantasi som premieras tydligen, utan knäckebröd. Använd knäckebröd i alla sammanhang så ska det nog gå bra...
  • jungfu
    mammacatta skrev 2007-10-14 20:36:04 följande:
    Men bara 3, inte 23.
    du hade väl lite mjöl o pepparkakor också, det funkar inte... BARA KNÄCKEBRÖD!
  • jungfu
    Gutegirl skrev 2007-10-14 22:34:35 följande:
    HÖRRNI MEDTÄVLARE!!RD är på ett moderatormöte i stockhom enligt säkra källor. Om hon inte logga in här och givit oss uppdraget inom tio minuter from NU tycker jag att vi gemensamt ska kräva en extra dag på oss att utföra det uppdrag vill skulle ha fått för en halvtimme sedan.Jag tycker att vi gör en namnlista med protesten. Skriv in ditt namn och kopiera listan.Gutegirl
    Man får inte göra namnlistor på FL, jag fick en varning för detta en gång!!!!!
  • jungfu

    Ni ska bara vara såååååååååå glada att en gammal tecknare som jag åkte ut i joker-tävlingen....

Svar på tråden Expedition Effell 2007 - Huvudtråden