• Dryorophus

    Pappaledig i Uppsala

    Hej! Jag undrar om det finns några som kommer vara pappa lediga hösten 2008 i Uppsala

  • Svar på tråden Pappaledig i Uppsala
  • Dryorophus

    Buffar lite ifall någon missat denna tråd...*känner mig lite ensam*

  • nortan

    Är det första barnet? Har själv 4 barn, från 4 mån - 6,5 år

  • Dryorophus

    Nej, vi vet inte könet.
    Om jag nu skall citera min flickvän "Vad skall vi såfall bråka om tills den föds?"
    Hon tror tjej och jag kille.
    Det är skit spännande. Glad

  • nortan

    Förstår, jag ville inte heller veta könet men mitt ex avslöjade det med alla tre barnen. Min nuvarande hustru ville dock precis som jag få en överraskning vid förlossningen. Jag trodde tjej, hon kille så hon segrade :)

  • Dryorophus

    Vilket tråkigt ex. Hon kunde väl ändå hålla det för sig själv om hon nu ville veta det...

  • nortan

    Mmm jag tycker det jag med. Men men, henne har jag lämnat bakom mig, dock har jag ju tre barn med henne så viss kontakt måste man ju ha.

  • ricken

    Tjena Jag har prexis blivit pappaledig och det känns lite nervöst. Har bara varit borta från jobb 4 v på 10 år och nu skall jag vara hemma i nio månader. Det är ju inte direkt en ledighet och jag vet inte hur jag skall fylla ut dagarna på ett kreativt sätt. Har bett frugan att skriva schema över alla hushållsysslor och matosovklocka :) nu är det bara ett hobbyschema kvar hehe. Man vet ju själv vad man tycker är kul, men jag tror inte kajsa gillar att lyfta skrot. Så om det är någon som själv är pappaledig, kanske har barn i samma ålrar så vore det toppen. skriv gärna några rader till mig. bor i uppsala förresten.

  • ricken

    Tack så mycket. Trisst väder här i uppsala igentlilgen borde man ta barne och dra till thailand på sin föräldraledighet men då skulle ju Damen bli ensam utan man och barn...

Svar på tråden Pappaledig i Uppsala