• missanna

    skulle snart ha fyllt 4 år å dog natten till i dag!

    hur kan sånt här hända, en liten tjej på snart 4 år har blivit en ängel! natten till i dag kvävdes hon av sina egna spyor antagligen på grund av överdos av läkemedel! Hon bodde i fosterfamilj, hon va sjuk hade feber vart lämnad själv i sitt rum en halvtimme, där hittade sedan fostermamman henne död, kväv i sina egna spyor!

    Hur kan man lämna ett sjukt barn själv på sitt rum!
    tjejen är nu i uppsala å läkarna går igenom kroppen å kollar vad döds orsaken är!

    Tänker på dig lilla vän, hoppas att du i alla fall har det bra uppe hos alla andra små änglar!!!

  • Svar på tråden skulle snart ha fyllt 4 år å dog natten till i dag!
  • mammatalman

    jätte tragiskt. Men du...... jag skulle oxå kunna lämna min dotter själv på sitt rum hon var sjuk det går inte att alltid sitta brevid. men jag skulle ha STORA öron o lyssna vad som händer o titta till då o då. jag skulle även utan att få dåligt samvete lämna min son som ä 2,5 år själv ett tag om han va sjuk. hur ska man annars klara av vardagen gå på toa ducha laga mat mm. det är ju bara om nått händer som man tycker det ä fel. MEN jag skulle aldrig lämna de själva o gå hemifrån eller så.

  • Elias2005

    Vart var detta?

    När jag lämnade våran grabb på dagis imorse så fick alla föräldrar där information om att
    en 4-årig flicka på avdelningen bredvid hade avlidit. (Vi bor i Avesta Kommun.)
    Det enda personalen visste var att flickan hade varit sjuk med väldigt hög feber.

    Jättetragiskt verkligen...
    Men innan man har alla fakta så ska man nog passa sig för att hänga ut familjen...

  • Spartacus

    jättetragisk händelse, och familjen måste vara förkrossade nog utan att ta emot gliringar från allmänheten... jag tror nog många lämnar sina små att sova själva även när dom har feber.

    stackars lilla flicka!

  • missanna

    Vill tyvärr inte säga vart detta har hänt! för det kan ju fortfarande vara så att det bara va en ren olycka det som hände den lilla flickan!

    Hon va i alla fall en så underbar söt liten tjej! det är fruktansvärt när så små barn dör, när dom inte ens har hunnit påbörjat sitt liv änn!

    jag vill absolut inte hänga ut familjen med en massa som jag har hört, det är bara rykten, när man vet säkert är en annan sak!

Svar på tråden skulle snart ha fyllt 4 år å dog natten till i dag!