• Featherboah

    Vad tycker du är finast, att ha riktigt små bröst eller riktigt stora?

    Vi säger nu att det bara går att välja dessa två, inte något "mellanting". Vad tycker du är finast isåfall - små bröst eller stora bröst?

  • Svar på tråden Vad tycker du är finast, att ha riktigt små bröst eller riktigt stora?
  • k a t t a

    Små, men det beror liksom kanske lite på hur abnormala alternativen är. Men alla gånger hellre myggbett än såna där Lolo Ferrari-tuttar

  • Lotlas
    katta4 skrev 2007-12-11 16:42:43 följande:
    Små, men det beror liksom kanske lite på hur abnormala alternativen är. Men alla gånger hellre myggbett än såna där Lolo Ferrari-tuttar
    Håller med!
  • idiblon

    Det beror ju på övriga kroppen. Hellre stora på en smal kropp, än små på en tjock. Hellre små på en smal än stora på en tjock.

  • fia sthlm

    Vad räknas som riktigt stora, typ pamela silikon?

    Svarar i alla dall stora bröst, men mittemellan är ju bäst annars, typ C?

  • fia sthlm
    idiblon skrev 2007-12-11 16:45:43 följande:
    Det beror ju på övriga kroppen. Hellre stora på en smal kropp, än små på en tjock. Hellre små på en smal än stora på en tjock.
    Oj jag tycker tvärt om
    Det ser helt overkligt ut med små smala tjejer på 45 kilo som går med stora pamelabröst, på en större tjej ser inte brösten lika stora ut och det ser mer naturligt ut.
  • Mian1

    måste man välja på två ytterligheter så¨tar jag stora


    reserverar mig för evt felstavningar och feltolkningar
Svar på tråden Vad tycker du är finast, att ha riktigt små bröst eller riktigt stora?