• Anonym (orolig)

    ingen mens negativt test.. börjar bli orolig

    hej jag börjar bli lite orolig, min mens är exakt 14dagar försen idag, och har inga direkta tecken på att den är på G heller.. jag gjorde ett graviditetstest för i fredags det visade negativt.. men fortfarande ingen mens.. nu börjar jag bli orolig.. nån som vart med om samma sak? hur har det gått för er? har det visat sig att ni var gravida iaf? eller har mensen kommit?

    tacksam för svar

  • Svar på tråden ingen mens negativt test.. börjar bli orolig
  • Anonym (Kanske...)

    Kunde nästan vara jag som skrivit detta med skillnad att min mens "bara" är 7 dagar sen (vilket den aldrig varit förut, regelbunden nästan på klockslaget)
    Jag har mensvärk OCH illamående så jag vet inte riktigt vad jag ska tro....

  • Anonym (orolig)

    okej, min mens brukar inte heller vara sen, max 2dagar sen är den, ytterst sällan mer sen än så.. de e därför jag börjar oroa mig lite granna nu.. jag har inga direkta tecken på mens eller på graviditet heller.. mår lite illa till o från o fryser lite men det är inget ovanligt det gör jag nästan hela tiden så inga direkta tecken som lutar åt nått håll.. funderar på om jag kan vara låghormonare eller så..

    Anonym (Kanske...) skrev 2008-01-06 13:38:08 följande:


    Kunde nästan vara jag som skrivit detta med skillnad att min mens "bara" är 7 dagar sen (vilket den aldrig varit förut, regelbunden nästan på klockslaget)Jag har mensvärk OCH illamående så jag vet inte riktigt vad jag ska tro....
  • Pyris

    Jag har haft likadant.

    Testade 3 gånger under 3 månader. Fick negativt alla 3 gånger. 4:e gången fick jag ett svagt plus. Men då visade det siga att jag redan gått 17 veckor in i graviditeten. Så trots det visade negativt så var jag gravid ändå.

  • Anonym (orolig)

    nej jag slutade med p-piller i sommras och har haft regelbunden mens sen fösta mensen efter stoppet


    Anonym skrev 2008-01-06 13:43:24 följande:
    Är detta i anslutning till pillerstopp eller liknande?
  • Lola Jämtland

    Jag gjorde tre neg hemmatester trots att jag var gravid.

    I v 12 fick jag mitt plus hos BM.


    //Här borde man skriva något intressant....
  • Anonym (orolig)

    ojdå! då får jag kanske ta o testa igen om ett par dar om inte mensen kommit.. hoppas allt gick bra för dig. hade du några symptom när du testade? vad använde du för test?


    Pyris skrev 2008-01-06 13:47:00 följande:
    Jag har haft likadant. Testade 3 gånger under 3 månader. Fick negativt alla 3 gånger. 4:e gången fick jag ett svagt plus. Men då visade det siga att jag redan gått 17 veckor in i graviditeten. Så trots det visade negativt så var jag gravid ändå.
  • Anonym (orolig)

    vad använde du för tester?
    hade du några symptom?

    Lola Jämtland skrev 2008-01-06 13:49:11 följande:


    Jag gjorde tre neg hemmatester trots att jag var gravid. I v 12 fick jag mitt plus hos BM.
  • Lola Jämtland
    Anonym (orolig) skrev 2008-01-06 13:52:48 följande:
    vad använde du för tester?hade du några symptom?Lola Jämtland skrev 2008-01-06 13:49:11 följande:
    Jag använde RFSUs.
    O jag hade inga som helst symptom förutom att min mens försvann då....
    //Här borde man skriva något intressant....
  • Pyris

    Nä.. jag hade inga symptom på att jag var gravid alls. Med dom andra 4 visste jag med en gång, innan ens testet visade +, att jag var gravid.

    Men den gången kände jag inget alls.

    Jag hade CB och jag ringde faktiskt o pratade med dom sedan.

    Jo då.. det gick bara fint. När jag fick pluset så bestämde jag mig för abort(då jag absolut inte trodde jag hade gått så lång tid).

    Men han blev världens bästa lilla överaskning.

Svar på tråden ingen mens negativt test.. börjar bli orolig