Inlägg från: Anonym (Mistress) |Visa alla inlägg
  • Meddelande borttaget
  • Svar på tråden Kyskhetsbälte?!?!
  • Anonym (Mistress)

    Vet att det finns bättre forum för att diskutera detta, MEN det skulle va kul om det finns lite sånt folk här på heliga lilla snälla FL ;)

  • Anonym (Mistress)

    sök på nätet på chairitychest eller hur det stavas på engelska :P

  • Anonym (Mistress)

    Min man är ju undergiven i vårt sexliv, och jag dominant. Det var han som ville att vi skulle införskaffa oss ett sånt och nu har vi ätnligen gjort det. Han har haft på sej det dygnet runt nu i 3 dagar..idag ska ha få ta av sej det för en snavbdusch där nere ;)

    Han säger att han älskar det..det är frustrerande för han att inte ha makten över sitt kön..utan det är jag som har nyckeln och bestämmer hur länge han får han den på sej ;)

  • Anonym (Mistress)

    Vi hittade våert på tradera..flera hundra kr billiagre än vad dom kostar i en webshopp.
    denna vi köpte betalade vi ca 300kr för och i butik kostar det över 1000kr.
    sök på nätet och på tradera :)


    Anonym skrev 2008-01-25 11:21:18 följande:
    Gu' vad häftigt det låter TS! Var hittar man kyskhetsbälten? Och vad kostar de?
  • Anonym (Mistress)

    Det är ett hål för det längst ut på den :)


    Grabbo skrev 2008-01-25 11:34:12 följande:
    Hur fan pissar han?
  • Anonym (Mistress)

    Det var nytt altlså :) det säljs nya saker på tradera oxå :)


    pomeransen skrev 2008-01-25 13:12:58 följande:
    Anonym (Mistress) skrev 2008-01-25 12:07:22 följande:Bättre begagnat?Är andrahandsmarknaden för sexleksaker stor?
  • Anonym (Mistress)

    Ja jag tycker det ;) och han trivs ju så..


    Anonym skrev 2008-01-25 13:55:18 följande:
    fan va kul
  • Anonym (Mistress)

    Det är ett litet hål så snoppen kommer inte ur :) nog visst kommer det piss på kanterna..men man får ju skölja hela paketet efteråt ;)


    Grabbo skrev 2008-01-25 15:59:47 följande:
    Anonym (Mistress) skrev 2008-01-25 12:08:32 följande:Ja men pissar man inte på hålkanten? Om man får ut drulen genom hålet så kan man ju synda.
  • Anonym (Mistress)

    Ingen här som mer använder kyskhetsbälte?

  • Anonym (Mistress)

    men vad tråkigt..nån mer måste det väl finnas?

Svar på tråden Kyskhetsbälte?!?!