• vildochvacker

    Vad skulle du göra & ev testa Om du fick byta kön för en dag?

    Frågan behöver nödvändigtvis
    inte vara sex relaterad!!!! MEN
    Föreställ dig att du för en dag kan byta kön - --
    vara man eller kvinna, fullt ut.
    Vad skulle du göra / testa då . .

  • Svar på tråden Vad skulle du göra & ev testa Om du fick byta kön för en dag?
  • Tramsbyttan

    Oj. Testa att pinka stående, runka självklart, lägga en sats på väggen typ och självklart ha lite sex. :)

  • Änlamamma

    Ha sex, runka, bli avsugen, ha håriga ben och håriga buskar under armarna, självklart skulle jag försöka göra mig själv gravid oxå ;)

  • Knastroll82

    RUNKA! och kanske försöka ha sex med nån... men alla vet väl att desperata pojkar inte får ligga... Och har man bara en dag på sig så skulle man nog vara tämligen desperat... *fniss*

  • cruZZe

    OMG. Jag skulle till att börja med klämma mig på brösten precis hela dagen. Jag skulle experimetnera massor med min kropp. Jag skulle t.ex testa onanera med diverse föremål för att ev avsluta med att se vad som faktiskt går att trycka in utan att det gör för ont. Icke att glömma skulle jag ta en sjuhelvetes massa foton på mig själv som minnne. Vore det en helg skulle jag gå på krogen och evverka så många killar som möjligt

  • Anonym (hehe)

    Oj..det hade varit att ta en tjej bakifrån, en dröm jag haft sen jag var liten, men jag får väl nöja mig med att sambon nääääääääääästan gått med på en strapon *ler brett* :)

  • Alphamale

    -Gratis drinkar
    -12-kant
    -Knulla mig till bättre lön
    -Skriva ner alla de saker som är omöjliga för män att förstå och emaila detta till mig själv att läsa nästa dag.

Svar på tråden Vad skulle du göra & ev testa Om du fick byta kön för en dag?