• snartbulle

    För oss blivande pappor i höst/Vinter!

    Hej alla blivande pappor!
    Har idag fått säkert besked på att vi väntar en liten i november! Första barnet för mig och min sambo och vi är naturligtvis överlyckliga. Vi fick positivt resultat redan på första försöket, så vi är lite tagna på sängen men det är bara hur kul som helst! Ni andra som kommer bli pappor höst, vi kan väl följas åt?

  • Svar på tråden För oss blivande pappor i höst/Vinter!
  • Mishine

    Hej hej jag heter Pontus och skriver som ni ser genom sambons konto, Tycker osså de skulle va kul att briefa lite o dela tankar med nån annan som ska bli pappa. Vi har precis kommit in i vecka 13 och man vågar nu hoppas lite mer eftersom jag var rätt orolig med tanke på barnets viktiga kritiska veckor fram till vecka 13, ska på ultraljud vecka 18 o de pirrar redan nu när man tänker på den lilla rackaren.

    Gutt osså att sambons humör har kommit tillrätta igen, haha all förståelse dock det kan ju inte var allt för roligt att bara ligga ner o må dåligt i 12 veckor.

  • Aaglars

    HEJ MISHINE!

    Även till dig säger jag att jag ska tipsa min sambo om detta när han kommer från sin tjänsteresa. Blir näsat vecka

  • skorpionen7

    Här är en till pappa som väntar tillökningen i mitten/slutet av Oktober. Andra barnet som är på gång.

  • anders 1974

    Hej,

    Är ochså en blivande pappa. Beräknar nedkomst i början av
    Augusti. Vi är i vecka 27 just nu.

    Var på 4:e besöket till BM i fredags och allt såg bra ut. Tjejen
    hade gått upp ca 3kg fram till nu.

  • CTMT

    Ska tipsa min sambo om denna tråden. Vi är snart inne i vecka 15! Har hunnit med 3 VUL redan + NUPP-test som gav bra resultat. Och igår kom vår doppler som vi beställt och vi kunde höra lill* pyrets hjärtljud :)
    Beräknat BF 30 oktober!

  • Stylingbruden

    Hejsan!
    Vi väntar vårt första barn o det kommer i vinter med
    Tyckte denna tråden verka helt ok. Ska be min sambo kolla in den på en gång så fort han kommer hem!

  • Dan33

    Hallå Boys!.

    Heter Daniel och jag och min sambo väntar bebis i slutet på Oktober.

  • Systeran

    Skriver igenom min sambos konto.
    Jag ska bli pappa i början av september,och det är vårat första barn.
    Tycker det ska bli precis hur kul som helst.

  • pklint

    Patrik heter jag, skriver på eget konto (skapat på sambons behåg, nu ser hon inte skärmen så nu kan jag skriva tvång :))

    Vi väntar våran första 8/8/8, den lille var inte planerat och inte helt uppskattad i början. Men nu längtar jag något fruktansvärt, kan den lille inte komma snart. 100 dagar kvar idag, känns lite länge faktisk. Får gärna dyka upp snart

  • Sniffy

    Hej.

    Heter Kent och bor med Sambon Charlotte(Druttenochpluttem på forumet) i märsta och väntar våra första barn(tvilingar) i början av september men innan dess så väntar en flytt till Helsingborg i början av Juli, kommer bli en händelserik sommar/höst ;).

  • MrBengtsson

    Hej! jag och min sambo väntar vårt första barn i januari.. väldigt tidigt än så länge, men vi hoppas det ska gå vägen denna gången.. tredje gången gillt...!

Svar på tråden För oss blivande pappor i höst/Vinter!