• Bird

    Zonterapi för att bli gravid

    Är det någon som har försökt med zonterapi för att lättare bli gravid? Jag funderar på det. Har redan ett barn men det tog 20 mån den gången innan jag blev gravid och nu försöker vi igen men ingenting har hänt på snart 5 månader. Vill inte behöva vänta lika sänge igen då jag närmar mig de 40.

  • Svar på tråden Zonterapi för att bli gravid
  • SYLO

    Jag går på det nu innan vår 3e IVF. Är ju aldrig säkert att man lyckas men kan vara en bra grund till att det ska gå bättre. Jag går 1 gång per vecka och tycker det är super härligt. Rekommenderar det varmt.

  • Annifrid

    Hej! Jag är också nyfiken på zonterapi. Min barnmorska har rekommenderat det. Vet någon hur många gånger man bör gå på det? Kan ni tipsa mig om några bra ställen i Uppsala eller i Stockholm?

  • Mindy

    Jag prövade och blev gravid efter endast 2 (1 egentligen...för den andra var efter äl) behandlingar! Testade en alternativ zonterapi då jag har väldigt känsliga fötter - med moxaljus i stället.
    (Efter 20 mån försök att bli gravid...)

    Lycka till
    /Mindy

  • smurf11

    Jag har nu gått på zonterapi en gång, och har bokat in två till. Hoppas att det hjälper, vi som har flera misslyckade ivf och åldern mot oss.

Svar på tråden Zonterapi för att bli gravid