• Marlene B

    Samsover eller har du samsovit med ditt/dina barn?

    Varför eller varför inte?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Samsover eller har du samsovit med ditt/dina barn?
  • Peura

    För att jag och min man vill ha sängen ifred samt ostörd nattsömn o de får vi utan barn i sängen


    Jäkla Hiss Asså!!
  • uniMog

    ja vi har samsovit med båda barnen så länge de nattammat. Varför? För att jag aldrig skulle orkat annars...


    Why are vampires always so stupid?
  • sär skriven

    Nepp, inte alls faktiskt. För att ingen av oss får någon nattro om vi ska trängas i samma säng, det är helt enkelt obekvämt.

  • tristania
    Har alltid samsovit med mina barn, tror på närheten. Skulle aldrig få för mej att lägga min 5 månaders i en egen säng....
  • lillalitenjag

    Ja från dag 1 och tösen är nu 6 månader. Hon har inte velat sova i sin säng och vi tycker det är ganska mysigt att sova tillsammans alla 3, hon flyttar nog till egen säng när hon känner sig redo.


    ♥ Tilde ♥
  • Jewell

    Jag har samsovit med alla våra barn och haft deras säng riktigt nära min med sidan nere så dom kunnat välja själva om dom velat mysa med mamma och pappa eller sova själv..
    Och så att vi haft möjlighet att flytta barnet med minsta störning om vi velat ha vår säng för oss själva en stund.

    Och alla barn får komma i vår säng på natten om dom vill.

  • Ajlil

    Min äldsta dotter sov i egen säng från 10 veckors ålder, hon sov bäst så!! Vet inte om det kan bero på att hon var flaskbarn från 5 v. ålder. Min yngsta dotter ammade jag i 8 månader och på nätterna tyckte jag det var bekvämast att ligga i vår säng och amma. Där blev hon dock kvar tills hon var 3 1/2 år!


    ♥ ♥ ♥ Desirée -99 & Isabelle -03 ♥ ♥ ♥
  • SaramedM

    Ja för att jag tror att barn behöver den närheten
    M sover med oss nu och är 4 år, tids tog kommer hon att sova i egen säng

Svar på tråden Samsover eller har du samsovit med ditt/dina barn?