• Iroyg

    Reklam jag hatar...

    MQ... Denna uuusla låt "Look of me" och den så kallade koreografin med en massa rumpknuffar. Aaaarrrggghhh! Skrikandes


  • Svar på tråden Reklam jag hatar...
  • jenni84

    tack att nån mer delar min åsikt.....stör mig som tusan,den är så fruktansvärt tillgjord och inte f*n är kläderna snygga heller!!

  • Melike

    mmm verkligen den e skit kass!! den jobbigaste är nog ändå Eniros me nissarna Vi vet vaaaaaaaaaaaaaaaar!!! stör mig kraftigt på den!

  • MJO 81

    Åhh nu kommer jag inte på vad reklamen är för men det är typ säckpipemusik som spelas och så är det en över-käck tant som springer runt på en massa aktiviteter hit och dit bl.a. steppar hon och har sig... Jag vet inte riktigt exakt vad som stör mig med denna reklam men jag HATAR den...


    Lycklig mamma till världens bästa Liam!
  • Iroyg
    MJO 81 skrev 2008-04-04 22:54:20 följande:
    Åhh nu kommer jag inte på vad reklamen är för men det är typ säckpipemusik som spelas och så är det en över-käck tant som springer runt på en massa aktiviteter hit och dit bl.a. steppar hon och har sig... Jag vet inte riktigt exakt vad som stör mig med denna reklam men jag HATAR den...
    Jaaaa, den hatar jag också!! Det är väl Möllers Total va? Fyyy säger jag bara...
  • Melike

    aa just det pro viva eller nåt sån hälso dryck! :DDD den e grymmmmt jobbig verkligen hahahaha!!!

  • Anki 82

    Å hatar också Möllers total men kan inte låta bli att kolla heller! Sen är det Babybell ostarna.. uäck! Halebops e kass med!

    Appropå reklam är inte Lindex och H&Ms lite för lika varandra i slutet med en tjej i randig tunika och en stor ros i bakgrunden??

  • att vilja

    jag hatar reklamen som görs för något resebolag där en kvinna smyger ut för att ha en lugn stund vid poolen. efter att hon gått ut smyger sambon och barnen efter och hoppar i poolen så hon blir plaskblöt - och hon GARVAR!!!!????!!! jag hade blivit såååå jävla arg om sambon blött ner mig och stört mig om jag var på semester och äääääntligen fick lite tid för mig själv.

  • Iroyg
    Anki 82 skrev 2008-04-04 23:03:58 följande:
    Å hatar också Möllers total men kan inte låta bli att kolla heller! Sen är det Babybell ostarna.. uäck! Halebops e kass med!Appropå reklam är inte Lindex och H&Ms lite för lika varandra i slutet med en tjej i randig tunika och en stor ros i bakgrunden??
    åååh, babybell ja.. Den där grabben i keps... *suckar*

    Ja, Lindex och H&M är lite för lika tycker jag. Och svartvit reklam?! Man ser ju inte färgerna på kläderna... Eller den tråååådsmala tjejen i H&Ms reklam.

    Vanish! Med den där tjejen som gosar med ett babyplagg. Hon skulle landsförvisas, vilket land hon än kommer ifrån.
  • Hexx

    Jag hatar åxå parlinotomtarna. byter kanal när den reklamen kommer. HAHA, snacka om motsatt effekt.
    Sedan tycker jag att det är jävligt oansvarigt av H&M att ha en så sjuuukt mager tjej i sin reklam. Hon har en relativs tajt klänning på sig men hennes kropp syns inte i den!
    Mycket dåligt av dem. Dessutom känns den flower power och med en touch av LSD-varning!

Svar på tråden Reklam jag hatar...