Inlägg från: Anonym (memo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (memo)

    Pinsamma sexhistorier!

    Nu ska vi se... jag har nog lyckats lite.

    Jag och min första pojkvän var på resa med hans familj. Vi bodde i världens lustigste lilla hus på en lite kobbe i en skärgård i Norge. För att komma in i vårat pyttelilla rum så gick man in från bryggan, som till ett förråd typ. Rummet var så litet att det enda som fick plats var två minisängar och inte ens en halvmeter golvyta emellan. Dörren öppnades innåt på denna lilla yta och när man öppnade så blev den ena sängen väldigt exponerad...
    Så till händelsen. Jag ligger på rygg och killen uppepå. Full fart. Det knackar till på dörren och dörren öppnas på vid gavel. Och stängs. En röst hörs, det är hans pappa, "det är mat hrm hrm".
    Jaha... kul. Så jag och killen avslutar ganska snabbt och jag följer motvilligt med till matbordet där hans mamma, pappa, bror, brors flickvän, farbror o faster sitter och tokfnissar. Ovärdigt. Det var några långa dagar som spenderades på den lilla kobben.

  • Anonym (memo)

    Vi kör en till. Samma kille.

    Eftersom vi var ganska unga bodde han fortfarande hemma hos föräldrarna. Vi är på hans rum och ja det man nu gör när man är ensamma på rummet. När vi är klara så ligger vi kvar nakna och så ringer telefonen. Dum som han är svarar han. Det här är på den tiden när folk fortfarande hade hemtelefon.
    Det visar sig att påringaren är en släkting som han inte pratat med på länge, som dessutom ringer från utlandet. Gud vad kul! Bla bla bla... Så nu vill ju mamma och pappa också prata. Tyvärr kan man inte lägga på o byta telefon utan att det bryts så mamma o pappa kommer in i rummet. Telefonen står precis vid sängkanten. Så där sitter hela familjen och jag ligger under täcket helt j*vl* naken. Samtalet vill aldrig ta slut och jag ber en tyst bön att ingen ska snubbla till och sätta en hand/rumpa ner på sängen från sängkanten eftersom det är en vattensäng... Kul om en liten hastig rörelse resulterar i lite ofrivillig blottning.
    Efter en halvtimme så är tortyren över.

Svar på tråden Pinsamma sexhistorier!