• Anonym (Undran)

    Vilken omkrets/längd har din partners penis?

    Jag och min sambo är oense om en sak, jag säger till honom att han har ganska tjock penis och det kan göra ont ibland då säger han neeee den är inte tjock men det tycker jag verkligen om jag jämför med min tidigare partners. Han har 15cm i omkrets och 17cm lång

    Vilken omkrets/längd har din partners penis?

  • Svar på tråden Vilken omkrets/längd har din partners penis?
  • Anonym

    Haha...ingen aning..har inte mätt hans kuk lixom..gör folk det på sina pojkvänner? är det vanligt? Ska man inte bli förvånad om ens kille vill mäta djupet i ens fitta? hahaha

  • Anonym (Undran)

    Haha ne det kankse inte är så vanligt? Jag mätte enbart för att min kille skulle få en uppfattning på hur tjock den är! Och att han kankse skulle ta den lite försiktigare

  • pomeransen

    15 cm är statistiskt sett en rejält tjock penis, ja. En eller två procent av männen har så grov.

    Medan ett par tre centimeter skillnad i längd inte märks så mycket är en penis som är 15 cm i omkrets betydligt större än en som är 14 cm (eftersom omkrets påverkar penisens volym i större utsträckning).

  • Anonym (Undran)
    pomeransen skrev 2008-04-07 13:32:51 följande:
    15 cm är statistiskt sett en rejält tjock penis, ja. En eller två procent av männen har så grov.Medan ett par tre centimeter skillnad i längd inte märks så mycket är en penis som är 15 cm i omkrets betydligt större än en som är 14 cm (eftersom omkrets påverkar penisens volym i större utsträckning).
    inte konstigt jag får ont....
  • Anonym

    Jag tyckte min killes var stor och han har 10 cm i omkrets och 18 lång.

  • anarkokapitalist
    Anonym skrev 2008-04-07 15:40:05 följande:
    Jag tyckte min killes var stor och han har 10 cm i omkrets och 18 lång.
    I längd så är väl det ganska långt, i omkrets är det väl normalt.
  • Anonym (fcuk)
    pomeransen skrev 2008-04-07 13:32:51 följande:
    15 cm är statistiskt sett en rejält tjock penis, ja. En eller två procent av männen har så grov.Medan ett par tre centimeter skillnad i längd inte märks så mycket är en penis som är 15 cm i omkrets betydligt större än en som är 14 cm (eftersom omkrets påverkar penisens volym i större utsträckning).
    Min är både 16 cm lång och 16 cm i omkrets och den är nog ganska grov men inte speciellt lång.
  • pomeransen

    Anonym (fcuk) skrev 2008-04-08 13:36:17 följande:


    Min är både 16 cm lång och 16 cm i omkrets och den är nog ganska grov men inte speciellt lång.
    Det är riktigt fläskigt. Har jag rätt om jag antar att du till och med har varit med någon som har upplevt den som FÖR grov?
  • Anonym (Stor?)

    Jag tycker att min man har ganska grov och han har 13 cm i omkrets och 23 cm lång. Däremot tycker jag att han har lite för lång. Några cm kortare hade inte skadat, men det är ju inte mycket att göra åt

Svar på tråden Vilken omkrets/längd har din partners penis?