• Pjatt

    fler runt GBG- Mölndal - Ale som söker vänner

    Hallojs här har ni en tjej som skulle behöva lite fler vänner att hitta på lite roliga saker så som fika, äta middag, festa ja vad vet jag.
    Är just nu mammaledig till min snart tio månader gamla dotter Elin men har gått hemma i nästan ett och ett halvt år. så törsten efter vuxet sällskap är stort.


    Elin Maria Cecilia 070622
  • Svar på tråden fler runt GBG- Mölndal - Ale som söker vänner
  • Pjatt

    puff puff någon mer borde det väl finnas.... eller är vi bara två som är lite less på att gå hemma själva???


    Elin Maria Cecilia 070622
  • Pjatt

    nä jag har blivit stum *skrattar* vet inte vad som hände


    Elin Maria Cecilia 070622
  • HelenaC78

    Hejsan!
    Helena heter jag, har en dotter på 10 mån (född 070731), bor i Helsingborg men vi ska flytta tillbaka uppåt för att komma närmare familjen.
    Letar nu efter mammor i Mölndal/gbg området...
    (Ska flytta till Mölndal!)

  • minSaile

    Halloj, är en skåning som bott i centrala Gbg i tre år och har en liten vilde på 2 år...hade varit kul med lite större socialt liv både för sonen och för mig....

  • litenlind

    Läste trådstarten och tänkte att yey, jag bor ju Göteborg och vill gärna lära känna fler härliga tjejer eftersom många av mina vänner haft den dåliga smaken att flytta från stan. Är ju visserligen inte föräldraledig, men det kanske funkar ändå tänkte jag. 

    Sen såg jag datumet och insåg att jag var lite sent ute... Jag har en dotter som blir 6 år nu på söndag, tänk vad tiden går. Hur är det, ses ni fortfarande och har ni i så fall plats för en till? Eller har allt runnit ut i sanden när ni gått tillbaks till jobb efter föräldraledighet?


    Allt du önskar kan du få
Svar på tråden fler runt GBG- Mölndal - Ale som söker vänner