• jeanettte

    Vänner - Friends

    Någon mer där ute som är ett helt tokigt vänner fan... någon mer som avgudar denna serien?

    Jag har alla 10 säsonger och jag kollar på 1-10 och sen tittar jag om - tröttnar ALDRIG... har sett dom ca 13 ggr eller ngt - så mkt att mina skivor att börjat bli utslitna hehe... mina kompisar tycker jag är besatt - men jag Älskar verkligen vänner... skrattar fortfarande även fast jag kan vad dom ska säga nästan alltid.  jag kollar på vänner nästan varje dag, ngt avsnitt iaf, ibland fler..

  • Svar på tråden Vänner - Friends
  • Joci

    Älskar också Vänner! Det bästa är att man t.o.m vet skämten innan de sägs och därför sitter och skrattar flera sekunder innan!

  • Pirum

    Hahaha, jag kollar oxå avsnitten om och om och om igen! Kan varenda replik som kommer. =)

  • jeanettte

    underbart att det finns fler=)

    har ni några favorit citat?

    jag älskar när det ska bestämmas vem av pheobe och rachel som ska bli monicas brudtärna och dom bråkar lite och rachel ber om ursäkt för att hon varit "such an baby" och pheobe säger att vi alla har varit barn ngn gång...  hon e stört skön pheobe...

  • CarlHerman

    gillar också vänner! Ett av mina favoritavsnitt är när Ross blekt tänderna så att de är en aaaning för vita.
    Gillar också när Gunther köpt Rachels nakenkatt och frågar de andra "Is it some kind of snake or what?"

  • jeanettte
    CarlHerman skrev 2008-04-10 17:34:27 följande:
    gillar också vänner! Ett av mina favoritavsnitt är när Ross blekt tänderna så att de är en aaaning för vita.Gillar också när Gunther köpt Rachels nakenkatt och frågar de andra "Is it some kind of snake or what?"
    haha ja hans tänder är inte snygga.. inte heller så vackert när ross sprayat sig brun.. eller svart kanske man skulle säga=) ja hehe katten som enligt rachel frsäer just "Raaaachel"
  • Ett två tre

    Ja den med nakenkatten är bäst! När Rachel försöker sälja den fula katten så kommer det en kvinna och frågar " whats wrong with your baby??", väldigt roligt... Och Monica undrar varför katten ligger i en skål på bordet, när dom tinar en kyckling


    BF 12 april - Snart är han här :)
  • jeanettte
    Ett två tre skrev 2008-04-11 00:18:04 följande:
    Ja den med nakenkatten är bäst! När Rachel försöker sälja den fula katten så kommer det en kvinna och frågar " whats wrong with your baby??", väldigt roligt... Och Monica undrar varför katten ligger i en skål på bordet, när dom tinar en kyckling
    haha ja den katten var inte jätte vacker måste jag säga.
  • Ett två tre

    Finns ett spel som heter Friends, vi har det till playstation, det är typ frågesport om personer,avsnitt och vem som sa vad mm. Ganska kul när man har sett mycket på det


    BF 12 april - Snart är han här :)
Svar på tråden Vänner - Friends